آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره «سینماحقیقت»
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی جشنواره «سینماحقیقت»

آخرین فرصت برای ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی «سینماحقیقت» روز ۱۰ آذرماه اعلام شده است. به گزارش روابط عمومی جشنواره، با توجه به پاندمی کرونا و استفاده از ظرفیت مجازی در شرایط حاضر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در بخش کارگاه خود، مجموعه‌ای از مستر کلاس‌ها، گفتگوها و نشست‌های انتقال تجربه را در اختیار مستندسازان علاقه‌مند قرار می‌دهد. در […]

آخرین فرصت برای ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی «سینماحقیقت» روز ۱۰ آذرماه اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، با توجه به پاندمی کرونا و استفاده از ظرفیت مجازی در شرایط حاضر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در بخش کارگاه خود، مجموعه‌ای از مستر کلاس‌ها، گفتگوها و نشست‌های انتقال تجربه را در اختیار مستندسازان علاقه‌مند قرار می‌دهد.

در کارگاه‌های مجازی «سینماحقیقت» از چهره‌های علمی سینمای مستند نظیر بیل نیکولز و بتسی مک‌لین گرفته تا مستندسازان تحسین شده با تجربیات و شیوه‌های مختلف تولید حرفه‌ای مثل جیمز لانگلی، لویی سیهویوس، فرهاد ورهرام و مهرداد اسکویی حضور داشته و موضوعات متنوعی نظیر مستندهای شخصی، مستندهای زیست محیطی، تعریف و حدود مستند را ارائه می‌کنند.

علاقه مندان با سابقه فیلمسازی یا تحصیلی مرتبط می‌توانند به صورت رایگان در این بخش ثبت‌نام کرده و براساس علاقه‌مندی خود از هر کدام از موارد ارائه شده در زمان جشنواره به شکل آنلاین استفاده کنند. بدیهی است پس از ثبت‌نام اولیه و بررسی سوابق آنها هماهنگی با افراد پذیرفته‌شده انجام خواهد شد.

عموم علاقه مندان برای ثبت‌نام اینترنتی ابتدا باید وارد پرتال جشنواره «سینماحقیقت» به نشانی panel.irandocfest.ir شده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنند و پس از تکمیل فرم اولیه، کلید ثبت‌نام را زده و از طریق پیشخوان پرتال روی گزینه‌ «ثبت‌نام کارگاه‌ها» کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و کد امنیتی، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

آخرین فرصت برای ثبت‌نام کارگاه‌های «سینماحقیقت» روز ۱۰ آذرماه اعلام شده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : سروش سینما