آیین اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر آغاز شد
آیین اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

سروش سینما/ آیین اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت تهران آغاز شد.

مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت تهران شامگاه دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در تالار وحدت تهران آغاز شد.

هنوز نیمی از صندلی‌های طبقه همکف سالن خالی است. مجید حسینی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حاضران در آیین اختامیه جشنواره تئاتر فجر هستند.

در ابتدای مراسم پیام ویدیویی از، مجید حسینی، معاونت هنری وزارت ارشاد پخش شد که در آن گفت: هنرمندان به جامعه خودشان امید می‌بخشند و جشنواره‌های پیش رو به موقع اجرا خواهند شد.

سید عباس صالحی وزیر ارشاد در ابتدای مراسم در ویدیویی گفت: جشنواره امسال مسکلات فراوانی پیش رو داشت، اما با حمایت مسئولان عزم هنرمندان و دست اندرکاران جشنواره، برگزار شد.

حسین مسافر آستانه نیز در پیام ویدیویی درباره جشنواره امسال افزود: هنرمندان در سالی که گذشت بیشتر روی موضوعاتی که دغدغه مردم و جامعه بود مانند مدافعان سلامت، پرداختن به شخصیت های مهم و تاثیر گذار پرداختند. در این فرصت از همه افرادی که جشنواره را اجرا کردند، تشکر ویژه می‌کنم. از وزارت بهداشت برای همراهی در جشنواره و گرفتن تست کرونا از عوامل و هنرمندان این دوره تشکر می‌کنم. سپاس ویژه از همکاری مردم فرهیخته به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشکر می کنم. سخن بسیار است و زمان اندک.