احتمال گران شدن بلیت سینما
احتمال گران شدن بلیت سینما

سروش سینما/ دبیر شورای صنفی نمایش گفت: هنوز درباره قیمت بلیت‌های سینما برای ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری نکرده‌ایم ولی احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با ایرنا درباره تصمیمات آخرین جلسه شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: علاوه بر بحث درباره قیمت بلیت‌های سینما، در جلسه امروز مقرر شد دفاتر پخش و تهیه‌کنندگانی که متقاضی اکران نوروزی سال ۱۴۰۰ هستند حداکثر تا تاریخ ۱۶ اسفندماه درخواست کتبی خود را به دبیرخانه شورای صنفی ارایه کنند.
وی افزود: شورای صنفی روز ۱۷ اسفندماه نسبت به معرفی سه فیلم پرمخاطب، تصمیم‌گیری می‌کند.
دبیر شورای صنفی نمایش، ادامه داد: با توجه به اینکه یک سری از تهیه‌کنندگان اعلام بی اطلاعی نسبت به تصمیمات شورا کرده بودند تصمیم گرفتیم فرصتی دیگر بدهیم از این جهت این آخرین فرصت برای اعلام صاحبان فیلم‌هاست.
شایسته بیان کرد: تاکنون هشت فیلم برای اکران نوروزی اعلام آمادگی کرده‌اند که در میان آنها فیلم‌هایی از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و فیلم‌های جشنواره سی و هشتم هم دیده می‌شود.
وی درباره گزینه‌های دیگر اکران هم توضیح داد: طی چند روز گذشته برخی اسامی در فضای مجازی مطرح شده که تا حدودی درست است و احتمال اکران این آثار نیز وجود دارد.
به گزارش ایرنا، طی چند روز گذشته اکران سه فیلم دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی، چپ راست ساخته حامد محمدی و درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان در رسانه ها مطرح شده است.
در حال حاضر نیز فیلم‌های آن شب ساخته کورش آهاری، شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، دیدن این فیلم جرم است ساخته رضا زهتابچیان، اینجا هم باران می‌بارد به کارگردانی نادر طریقت، آقای سانسور ساخته علی جبارزاده، پیشی میشی به کارگردانی حسین قناعت، بی حسی موضعی ساخته حسین مهکام، تنت (Tenet) به کارگردانی کریستوفر نولان، آبادان یازده ۶۰ ساخته مهرداد خوشبخت و مولان (Mulan) به کارگردانی نیکی کارو در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.
  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا