سروش سینما : سینماپرس: آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با حضور مسئولان لشگری و کشوری، اعضای صنوف سینمایی، خانواده شهدا و همچنین سینماگران، هنرمندان و اصحاب رسانه در برج میلاد تهران برگزار آغاز شد. به گزارش سینماپرس، آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با حضور مسئولان لشگری و کشوری، اعضای صنوف سینمایی، […]

سروش سینما :

سینماپرس: آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با حضور مسئولان لشگری و کشوری، اعضای صنوف سینمایی، خانواده شهدا و همچنین سینماگران، هنرمندان و اصحاب رسانه در برج میلاد تهران برگزار آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با حضور مسئولان لشگری و کشوری، اعضای صنوف سینمایی، خانواده شهدا و همچنین سینماگران، هنرمندان و اصحاب رسانه در برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

اجرای این برنامه را محمدرضا شهیدی فرد برعهده دارد.

پس از پخش کلیپی از جشنواره فیلم «مقاومت»، محمد خزاعی دبیر این جشنواره گفت: خوشحالم که امشب در آیین اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در خدمت شما هستم؛ جشنواره ای که در این سال ها فراز و نشیب های زیادی طی کرده و با پشتیبانی شما هنرمندان و مسئولان و مدیران در حال نزدیک شدن به سر منزل مقصود است و هر سال به صورت با شکوه تر برگزار می شود.

وی افزود: خوشحالیم که جشنواره مقاومت جشنواره فیلمسازان آزادی بخش دنیا شده است. امسال ۹۲ کشور خواهان حضور بودند که نشان می دهد گفتمان ما در حال فراگیری است. در این جمع و در اندیشه مقاومت چه چیزی نهفته است که برخی از کشورها، رسانه ها و صهیونیستی ها نگران رونق جشنواره هستند تا جایی که دست به تهدید فیلمسازان می زنند؟ مگر چه گفتمانی در این جشنواره است که به برگزاری آن حساس شده اند؟

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: باید قبول کنیم این تهدیدها نقض حقوق بشر است وقتی فیلمسازان نتوانند آزادی بیان داشته باشند چه می شود؟ من ممنونم که فیلمسازانی در جمع بین ما هستند که می گویند وقتی به کشور خود برمی گردیم اگر حضور در این جشنواره و ایران عواقبی برایمان داشته باشد ترجیح می دهیم کشورمان را عوض کنیم.

این خبر در حال تکمیل است…

[ad_2]

Source link