ادامه «ماموریت غیرممکن» در بریتانیا/ دو فیلم با هم ساخته نمی‌شود
ادامه «ماموریت غیرممکن» در بریتانیا/ دو فیلم با هم ساخته نمی‌شود

سروش سینما/ کارگردان «ماموریت غیرممکن ۷» سرانجام به حرف آمد و گفت با برگشتن گروه به بریتانیا، کار فیلمبرداری آنجا ادامه می‌یابد.

«ماموریت غیرممکن ۷» به اواخر فیلمبرداری نزدیک شده و با همه سختی‌های کار در دوران پاندمی، این فیلم خوب جلو رفته است، اما فیلمبرداری قسمت بعدی بلافاصله پس از اتمام کار فیلم هفتم انجام نمی‌شود.

منابع داخلی پارامونت می‌گویند این استودیو تولید قسمت هشتم را برخلاف اعلام قبلی، بلافاصله پس از قسمت هفتم آغاز نمی‌کند و زمان ساخت این قسمت در تقویم کاری عقب افتاده است.

گفته شده دلیل این تغییر زمان این است که تام کروز لازم است برای حمایت از اکران فیلم «تاپ گان: ماوریک» وارد عمل شود و وظایفش را در این زمینه انجام دهد. این فیلم قرار است دوم جولای اکران شود و لازم است تام کروز مدتی از فعالیت‌های دیگر دور شود و به این کار برسد تا بتواند در تابستانی که احتمالاً کرونا کمی عقب‌نشینی کرده مردم را به سینماها بکشاند. در عین حال این امید وجود دارد که فیلمبرداری قسمت هشتم «ماموریت غیرممکن» در دنیای پس از کرونا ادامه یابد و کار راحت‌تر پیش برود.

در عین حال روشن شده که اخبار نشریات بریتانیایی که در دو سه روز اخیر منتشر شد و حکایت از این داشت که ادامه تولید «ماموریت غیرممکن ۷» متوقف شده نادرست بوده و گروه فیلمبرداری با اتمام کارشان در امارات، به بریتانیا برگشتند.

کریستوفر مک‌کوری کارگردان این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشته فیلمبرداری این پروژه در خاورمیانه با موفقیت تمام شده و گروه به لندن برمی‌گردند تا چند صحنه کوتاه را به عنوان تکمیل کننده کار، فیلمبرداری کنند.

«ماموریت غیرممکن ۷» در تقویم اکران قرار است ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود و به نظر می‌رسد در مسیر درست تولید قرار دارد. قسمت هشتم نیز بدون تغییر زمان اکرانش، هنوز قرار است ۴ نوامبر ۲۰۲۲ راهی سینماها شود.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : مهر