استقبال از «تنت» سینماهای تعطیل آمریکا را برای بازگشایی وسوسه کرد
استقبال از «تنت» سینماهای تعطیل آمریکا را برای بازگشایی وسوسه کرد

بخشی از سینماهای آمریکا که تاکنون بسته مانده بودند در تلاش هستند تا با اکران «تنت» از سود نمایش این فیلم جا نمانند.

به گزارش سروش سینما، «تنت» از جمعه در ایالات متحده اکران می‌شود، ولی سالن‌های سینمای نیویورک که یکی از بزرگ‌ترین بازارهاست، هنوز بسته هستند.

با این حال سینماها در دو ایالت دیگر تلاش دارند تا از جمعه کار خود را از سر بگیرند تا از درآمد این فیلم جا نمانند. فیل مورفی فرماندار نیوجرسی دوشنبه دستور بسته ماندن کسب‌وکارهای ایالت را لغو کرد و به این ترتیب سالن‌های سینمای این ایالت به زودی باز خواهند شد.

مورفی دوشنبه اعلام کرد که سینماها می‌توانند با ظرفیت ۲۵ درصد یا ۱۵۰ نفر به کار خود ادامه دهند. این ایالت همچنین استفاده از ماسک را برای مخاطبان اجباری کرده است.

لری هوگان فرماندار مریلند هم سه‌شنبه اعلام کرد که سینماها می‌توانند از جمعه که زمان اکران «تنت» است درهای خود را دوباره باز کنند.

سالن‌های سینما یا مکان‌های سرگرمی سربسته در مریلند اجازه خواهند داشت با ظرفیت ۵۰ درصد تا ۱۰۰ نفر فعالیت کنند. مکان‌های سرگرمی فضای باز هم می‌توانند با ۲۵۰ نفر یا ۵۰ درصد ظرفیت کار کنند.

هوگان در یک بیانیه خبری گفت: «صنعت سرگرمی برنامه‌های افتتاح دوباره خیلی ایمنی تبیین کرده است. تمام ایالت‌های اطراف ما از قبل این کار را انجام داده‌اند. ما هم باور داریم می‌توانیم با ایمنی کارمان را پیش ببریم. فقط داریم به آرامی وارد فاز سوم افتتاح دوباره می‌شویم و باید ببینیم پیش از برداشت تمام محدودیت‌ها چه اتفاقی می‌افتد.»

سینماها هنوز در واشینگتن دی‌سی، کارولینای شمالی، نیویورک، نیومکزیکو و بخش اعظمی از کالیفرنیا از جمله لس‌آنجلس بسته هستند.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : مهر