سروش سینما : سینماپرس: اولین سینمای اختصاصی کودکان در ایران با حضور وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در پردیس سینمایی اطلس افتتاح شد. به گزارش سینماپرس، اولین سینمای اختصاصی کودکان در ایران توسط سید عباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی و دکتر جعفر مروارید؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پردیس […]

سروش سینما :

سینماپرس: اولین سینمای اختصاصی کودکان در ایران با حضور وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در پردیس سینمایی اطلس افتتاح شد.

به گزارش سینماپرس، اولین سینمای اختصاصی کودکان در ایران توسط سید عباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی و دکتر جعفر مروارید؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پردیس سینمایی اطلس افتتاح شد.

این مجموعه که از بهمن‌ماه سال گذشته همزمان با جشنواره افتتاح شده هم‌اکنون دو سالن با ظرفیت ۲۰ نفره را برای کودکان اختصاص داده تا مشهد پیشتاز سینماهای تخصصی کشور باشد.

لازم به ذکر است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه حضورش در افتتاح اولین سینمای کودک کشور در توییترش نوشت: جمعه شب در مجتمع تجاری اطلس مشهذ با بیش از هزار صندلی سینما (در ۱۱سالن) حضور یافتم. دو سالن جدید سینمای کودک هم افتتاح شد. با چیدمان زیبا. این‌که کودکان با خانواده به سینما بیایند و فیلم‌های  متناسب سن را در سالن اختصاصی ببینند، ایده جذابی است. آن را گسترش دهیم.

[ad_2]

Source link