امیر تاجیک داور مسابقه تلویزیونی «نواهنگ» می‌شود
امیر تاجیک داور مسابقه تلویزیونی «نواهنگ» می‌شود

سروش سینما/ امیر تاجیک، خواننده ایرانی برای مشخص شدن بهترین نوخوانندگان شرکت کننده در مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» در کانال آی‌فیلم۲ شبکه آی فیلم داوری می کند.

مسابقه استعدادیابی نواهنگ به تهیه‌کنندگی فرشید محمودی، نمایش رقابت داوطلبان شرکت در مسابقه تلویزیونی شبکه آی فیلم برای افغانستانی‌های مقیم ایران در عرصه خوانندگی است.
علاوه بر امیر تاجیک، محمدرضا چراغعلی از آهنگسازان معروف و مهرداد هویدا خواننده و آهنگساز معروف کشورمان نیز به‌عنوان داور در مسابقه تلویزیونی حضور دارند و هادی کریمی، مجری افغانستانی نیز اجرای این مسابقه را بر عهده دارد.

پس از اعلام فراخوان، از میان شرکت‌کنندگان حدود ۱۳۰ نفر که قابلیت اولیه را داشته‌اند، در تست راستی‌آزمایی شرکت کردند که از میان آنان، ۴۸ نفر انتخاب شده‌اند که در ۱۲ قسمت چهارنفری شرکت می‌کنند. ۱۲ نفر برتر در سه برنامه نیمه‌نهایی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت با رقابت سه نفر برگزیده نیمه‌نهایی، در برنامه فینال، نفر اول و دوم و سوم با رأی داوران مشخص می‌شوند.

علاوه بر  این سه نفر برتر، یک نفر هم با رأی مخاطبان انتخاب می‌شود که بعد از پخش فینال برنامه، در یک ویژه‌برنامه معرفی خواهد شد.

پخش مسابقه نواهنگ آی‌فیلم۲ به احتمال زیاد از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، امیر تاجیک خواننده‌ای است که با ترانه زیر آسمون شهر به شهرت رسید و و او را می‌ توان به‌ نوعی در زمره خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ ایرانی پس از انقلاب اسلامی به‌ حساب آورد.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا