انتخاب برترین بازیگر طنز ایران به مرحله نیمه‌نهایی رسید/ فعلاً مدیری و تنابنده پیشتازند
انتخاب برترین بازیگر طنز ایران به مرحله نیمه‌نهایی رسید/ فعلاً مدیری و تنابنده پیشتازند

سروش سینما/ انتخاب برترین بازیگر طنز ایران به مرحله نیمه‌نهایی رسیده، ۲۰ بازیگر در آن حضور دارند و نتیجه نهایی آخرین روز اسفندماه مشخص می‌شود.

در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون رقابت مهران مدیری و محسن تنابنده بر سر عنوان بهترین بازیگر طنز،  تصویربرداری سریال “همبازی” نوروزی و برنامه تحویل سال رادیو سلامت به همراه جزئیات آمده است:
رقابت مهران مدیری و محسن تنابنده بر سر عنوان بهترین بازیگر طنز
نتایج رقابت گروه اول و دوم از برترین بازیگران طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم مشخص شد. تاکنون مهران مدیری از گروه اول و محسن تنابنده از گروه دوم به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.
نظرسنجی شبکه آی‌فیلم از نیمه آبان‌ماه با حضور 50 بازیگر طنز کشورمان آغاز شده است.
طبق این نظرسنجی، 50 بازیگر طنز کشور در 10 گروه پنج نفره در مرحله مقدماتی با هم به رقابت پرداختند و 20 بازیگر برتر به مرحله دوم این نظرسنجی راه یافتند. برگزیدگان در مرحله بعد در پنج گروه 4 نفره با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه دو نفر به مرحله بعدی صعود کردند.
اکنون در رقابت گروه دوم 10 بازیگر در مرحله نیمه‌نهایی، محسن تنابنده نفر اول با 68.05% آرا و احمد مهران‌فر با 31.95% آرا نفر دوم شده‌اند.
بر اساس این گزارش، در رقابت گروه اول از مرحله نیمه‌نهایی نیز مهران مدیری 79,87% درصد آرا را کسب کرده و رضا شفیعی‌جم با  20,13% درصد آرا در مرتبه دوم قرار گرفت.
نظرسنجی هر رقابت در مرحله نیمه‌نهایی، پنج روز یک بار خواهد بود. پس از اتمام این مرحله، نفرات برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند تا در یک گروه پنج‌نفره، فینال این نظرسنجی را برگزار کنند.
نتیجه رقابت امیرحسین رستمی و بهرام افشاری در گروه سوم، رضا عطاران و جواد عزتی در گروه چهارم و علی صادقی و اکبر عبدی در گروه پنجم نیز به‌ترتیب در 15، 20 و 25 اسفند اعلام خواهد شد.
در مرحله نهایی منتخبان پنج گروه با هم رقابت می‌کنند تا 30 اسفند، برترین بازیگر طنز ایران از نگاه آی‌فیلمی‌ها انتخاب شود.
تصویربرداری سریال “همبازی” از مرز 70 درصد گذشت
مجموعه تلویزیونی «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده هم اکنون درحال ساخت است و تصویربرداری این سریال از مرز 70 درصد عبور کرده است.
همزمان با تولید این مجموعه تلویزیونی لوگو و لوگوموشن آن به ترتیب توسط محمد موحدنیا و  محمد واحد طراحی و منتشر شده است.
در سریال «همبازی» که قرار است نوروز 1400 از شبکه دو سیما پخش شود بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مؤمن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند حضور دارند.
«همبازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
«همبازی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.
«گل پامچال» ویژه برنامه تحویل سال رادیو سلامت شد
رادیو سلامت برای سال تحویل برنامه «گل پامچال» را روز شنبه 30 اسفندماه ساعت 11 تا 14 با حال و هوای نوروز 1400 روانه آنتن می‌کند.
شهرام زین العابدینی مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره برنامه سال تحویل این شبکه گفت: رادیو سلامت طبق سنن سال‌های گذشته برنامه ویژه‌ای برای سال تحویل تدارک دیده که شامل بخش‌های متنوع است تا هم برای مخاطبان حال و هوای نوروزی داشته باشد و از شنیدن برنامه لذت ببرند و هم اینکه به اطلاعاتشان افزوده شود.
وی ادامه داد: برنامه سال تحویل امسال با نام «گل پامچال» روز شنبه 30 اسفند از ساعت 11 صبح تا 14 از رادیو سلامت پخش می‌شود. محوریت برنامه نوروز، جامعه‌شناسی سال نو، روانشناسی تغییر طبیعت، ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی و هویت بخشی به جامعه ایرانی است. این برنامه به تهیه‌کنندگی سارا شریفی و اجرای مسعود خواجه‌وند و سیما رستگاران روانه آنتن می‌شود.
زین العابدینی افزود: این برنامه شامل بخش‌های نمایشی است که سوسن مقصودلو و علی میلانی بازیگران برنامه تلویزیونی‌اند و گزارش‌های برنامه هم به عهده مرجان قندی است. برنامه تحویل سال شامل آیتم‌هایی با عناوین تقویم سال نو، شکوفه گیلاس، قرار، قاصدک، بهترین‌ها، تب و تاب، عید مبارکی، آینه و شمعدون، خدا قوت، از راه دور، لبخند عید و… است.
مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت عنوان کرد: در این برنامه با پزشک، محیط بان و دیگر مشاغل ارتباط گرفته می‌شود که شیفت اند و در کنار خانواده برای سال تحویل حضور ندارند. همچنین به موضوع صله رحم در روزهای کرونایی پرداخته می‌شود.
  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : تسنیم