اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر از انتشار سه مجموعه نمایشنامه و چاپ رمان «آخرین نامه» خبر داد.

اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در این حوزه گفت: قبل از به وجود آمدن بحران کرونا سه مجموعه نمایشنامه که هر کدام شامل دو یا سه نمایشنامه هستند از من به چاپ رسیده است. این سه جلد کتاب با عنوان های «آواز شن زار»، روز عروس» و «راز» توسط انتشارات مسیر دانشگاه منتشر شده اند.

وی درباره روی صحنه بردن اثری نمایشی نیز بیان کرد: ۲ سال قبل نمایش «پهلوان» را به صحنه بردم که البته هنوز چاپ نشده است. چند اثر دیگر نیز دارم که هنوز منتشر نشده اند و علاقه مند به اجرای عمومی شان هستم اما با شرایط امروز و با دست خالی نمی توانم کار کنم. در دوره مدیریت شهرام کرمی پیشنهادی از جانب وی برای اجرا در تالار وحدت داشتم که با بحران کرونا و استعفای کرمی از اداره کل هنرهای نمایشی روبرو شدیم از همین رو در شرایط جدید فعلا ترجیح می دهم دست نگه دارم.

بروجردی در پایان صحبت هایش با اشاره به انتشار آخرین رمانش ابراز کرد: به تازگی رمان «آخرین نامه» توسط انتشارات جمکران منتشر شده است. این اثر در تهران قدیم می گذرد و درباره تعدادی پهلوان‌نما است که در پی کشتن پهلوان اصلی هستند و هر بار پهلوانی را می‌کشند تا جانشین او شوند.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : مهر