اکبر عبدی کرونا گرفت
اکبر عبدی کرونا گرفت

سروش سینما/ امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون که خود به کرونا مبتلا شده از ابتلای اکبر عبدی به کووید ۱۹ خبر داد.

المیرا عبدی دختر اکبر عبدی نیز درباره خبر امیر نوری مبنی بر مبتلا شدن اکبر عبدی به کرونا توضیح داد: پدرم امروز، بعد از ۴ روز بستری بودن در بیمارستان، مرخص می‌شود. ایشان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، دوره‌ نقاهت را گذراند و خوشبختانه حالش خوب است و به زودی به صحنه فیلمبرداری برخواهد گشت.
وی گفت: به صورت خانوادگی به بیماری کرونا مبتلا شده ایم که در خانه درمان شدیم اما پدرم (اکبر عبدی) به دلیل ناراحتی قلبی و جراحی که به تازگی داشته، راهی بیمارستان شده است.
اکبر عبدی در حال حاضر در سریال روزهای آبی برای شبکه پنج سیما در حال نقش آفرینی است. در این مجموعه همچون ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین‌علی شهسواری ایفای نقش می‌کنند.
دریافت سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی، دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم خوابم می‌آد ساخته رضا عطاران و نامزد جایزه بیستمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ از جمله موفقیت های اکبر عبدی در سینمای ایران است.
  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا