اینستاگرام آثار امیدبخش کارتونیست ایرانی را معرفی کرد
اینستاگرام آثار امیدبخش کارتونیست ایرانی را معرفی کرد

اینستاگرام، برای اولین بار با انتشار کارتون‌های علیرضا پاکدل با محوریت «مبارزه با بیماری کرونا»، «مبارزه کادر درمانی با کرونا» و «در خانه بمانیم» اقدام به معرفی این هنرمند ایرانی کرده است.

پس از بازتاب جهانی کارتون‌های علیرضا پاکدل هنرمند جوان با محوریت «مبارزه با بیماری کرونا»، «مبارزه کادر درمانی با کرونا» و «در خانه بمانیم»، این بار اینستاگرام اقدام به معرفی این هنرمند ایرانی کرده است.

اینستاگرام با انتشار یکی از آثار امیدبخش علیرضا پاکدل با موضوع مبارزه مردم و کادر درمانی با کرونا و تگ کردن وی، علیرضا پاکدل و ۲ هنرمند دیگر مخاطبان را ترغیب به تماشای آثار آنها با پیام‌های همبستگی و امید کرده است.

پیش از این نیز پاکدل در مورد ویژگی‌های طرح‌هایش که سبب دیده شدن آن‌ها در مقیاس وسیع جهانی شده است، به مهر گفت: نگاه دقیق به مسائل مربوط به این بیماری و توجه ویژه به نوع عملکرد در شرایط سخت کادر درمان و همه نیروهای درگیر اعم از آتش نشانی، پاکبان‌ها و نیروی هلال احمر و … و همچنین استفاده از نظرات مردم و مخاطبان کشور و سایر کشورهای جهان در قالب کارتون را می‌توانم به عنوان دلایل دیده شدن آثارم نزد مخاطب جهانی برشمرم.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : مهر