بازدید حسین انتظامی از جشنواره «هنر زنده است»
بازدید حسین انتظامی از جشنواره «هنر زنده است»

سروش سینما/ رییس سازمان سینمایی با بازدید از محل برگزاری جشنواره «هنر زنده است» در باغ کتاب تهران، با دبیرهای بخش‌های مختلف و اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره گفت‌وگو کرد.

حسین انتظامی در این بازدید از بخش‌های مختلف ستاد برگزاری و اجرایی جشنواره، در جلسه‌ای با بهروز غریب‌پور رییس شورای سیاست‌گذاری، محمدمهدی عسگرپور عضو شورای سیاستگذاری، مازیار رضاخانی مدیر جشنواره، کمال تبریزی دبیر بخش فیلم جشنواره «هنر زنده است» به گفت‌وگو نشست و در جریان نحوه برگزاری این رویداد قرار گرفت.

جشنواره «هنر زنده است» از دهم تا ۲۱ اسفند به صورت برخط و حضور محدود علاقه‌مندان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجموعه باغ کتاب در چهار بخش موسیقی، تئاتر، دیجیتال‌آرت و سینما برگزار می‌شود.

فراخوان اولین دوره این جشنواره در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست و نهم آذرماه منتشر شد.

آثار بخش فیلم نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» برای فیلمسازان بخش فیلم کوتاه در سالن شماره ٨ باغ کتاب و به طور همزمان برای بخش داوری جمعی اهالی رسانه و منتقدان در سالن اصلی پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب روی پرده می رود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین «هنر زنده است» می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

  • نویسنده : یوسفی