بازگشایی پردیس تئاتر شهرزاد با اجرای چهار اثر نمایشی
بازگشایی پردیس تئاتر شهرزاد با اجرای چهار اثر نمایشی

سروش سینما/ پردیس تئاتر شهرزاد با اتمام تعطیلات کرونایی تئاتر، با اجرای چهار اثر نمایشی در سالن های گلایل، ارکیده و صنوبر فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد چهار نمایش «مختلفیم»، «دور از دسترس اطفال نگهداری شود»، «کالبدشکافی یک ذهن زیبا» و «حصار» در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «مختلفیم» به نویسندگی و کارگردانی آرمان شیرالی از دوشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. داستان نمایش «مختلفیم» در جریان جنگ جهانی دوم رخ می دهد و کاراکترهای نمایشنامه و گفتگوهای میان آنها، از کشورهای گوناگون است که به شش زبانِ مختلف روایت می شود.

وحید پیشگاه‌زاده، جواد سحر، سبحان بابائی، مصطفی احدی، احسان ابراهیمی کسمائی، مهدی رفیعی، مهدی طایفه‌عباسی، مهرگان آریایی، مژده عباسی، ناصر یاوری‌رامشه، نیما منصوری، اسحاق ثبوت، شادی هاشمی‌پور، مهدی کریمی (بزرگمهر)، پوریا تذکری، فاطمه ناصری (مهسا)، صدف صفری، پرهام خاکزاد، مطهره کاویانی، لومیر عطار، جانان آراسته، خالق استواری، شهرزاد خواجه‌غیاثی، الهام شیخ‌علیزاده بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین نمایش «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» نوشته فرشته فرشاد و به کارگردانی علی پیله ور در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد از تاریخ ۱۲ بهمن ساعت ۱۷ اجراهای خود را آغاز کرده است.

نمایش« دور از دسترس اطفال نگهداری شود» داستان بازپرسی است که در صحنه جرم از مادر و پدری معتاد که فرزند معلولشان آتش گرفته و جان باخته بازجویی و آنها را وادار به بازسازی صحنه جرم می‌کند …

لیلی فرداد، فرهاد باقری، علی پیله ور، امیرحسین سیداسماعیل، زینب میرمحمدی، بهراد سالاری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش تازه دیگری که نیمه بهمن در پردیس شهرزاد روی صحنه خواهد رفت «کالبدشکافی یک ذهن» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی امید افشاری است که از ۱۵ بهمن ساعت ۱۹ در سالن ارکیده روی صحنه می رود.

این نمایش روایتگر سربازی با روحیه ای لطیف است که طی یک عملیات در جنگ جهانی دوم دچار آسیب دیدگی شدید موجی می شود. امید افشاری، راحله امیری، زهره شریفی، راحله ملکی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «حصار» عنوان اثر نمایشی تازه دیگری است که از تاریخ ۱۳ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در سالن صنوبر به نویسندگی و کارگردانی یاسمن نصرتی روی صحنه خواهد رفت. تارا ارژنگی، مهدی پاشایی، رها حاجی‌زینل، علیرضا حنیفی، تنان ساعد، کامران ساعد، شیرین عطاءالهی، سارا غفاری و پیمان محسنی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: نیمه‌های شب هنوز چشمهایم گرم نشده بود صدای بی‌قراری سگ‌ها و شیهه اسب‌ها را شنیدم، گویی روح او بود در درون سگ‌ها و اسب‌هایش هر بار جسم یکی از آنها به تسخیر خود در می‌آورد و من حیران و سرگردان در میان ایشان.

  • نویسنده : کامکار
  • منبع خبر : مهر