بازیگر «تارزان» در یک سانحه هوایی درگذشت
بازیگر «تارزان» در یک سانحه هوایی درگذشت

سروش سینما/ جو لارا که به دلیل بازی در نقش تارزان در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، در یک سانحه هوایی جانش را از دست داد.

جو لارا بازیگر فیلم «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» در سال ۱۹۹۶، طبق گزارش مقامات محلی، روز شنبه بر اثر اصابت هواپیما با یک دریاچه در ایالت تنسی جان خود را از دست داده است. او ۵۸ ساله بود و به همراه همسرش و پنج تن دیگر در این هوپیما حضور داشت. این حادثه هیچ بازمانده‌ای نداشته است.

کاپیتان گروه آتش نشانی در کنفرانس خبری گفت: تلاش‌های آن‌ها از عملیات نجات به عملیات یافتن اجساد تبدیل شده چرا که امیدی به زنده ماندن هیچ یک از مسافران نیست.

هواپیمای سسنا که حامل جو لارا و همسرش بود، حدود یازده صبح به وقت محلی، فرودگاه اسمیرنا تنسی را به مقصد فرودگاهی در ایالت فلوریدا ترک کرده بود.

جو لارا، که در سال ۱۹۶۲ در سن دیگو ایالت کالیفرنیا متولد شده بود، برای بازی نقش تارزان در فیلم تلویزیونی «تارزان در منهتن» در سال ۱۹۸۹ و همچنین چندین سریال مثل «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ شناخته می‌شود. او در فیلم‌های اکشن دیگری مثل «سایبورگ آمریکایی: مبارز فولادی»، «مرز پولادی»، «آرم استرانگ» و «کلاهک جنگی» بازی کرد. او در اوایل سال ۲ هزار میلادی از بازیگری به سمت موسیقی رفت و در سال ۲۰۰۹، آلبوم «گریه آزادی» را منتتشر کرد.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران