برگزاری نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی»
برگزاری نخستین مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی»

سروش سینما/ رئیس پردیس تئاتر تهران از برگزاری مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» با دریافت آثار کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این مسابقات با شعار « شادی و نشاط در خانواده » برگزار می شود.

حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران عنوان کرد: پردیس تئاتر تهران در این روزهای زمستانی با برگزاری مسابقه مجازی «تئاتر کاغذی» پذیرای آثار کودکان و نوجوانان است. این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده و با شعار شادی و نشاط در خانواده برگزار می شود.

وی همچنین افزود: در این روزهای سخت که لازم است در راستای مبارزه با بیماری کرونا از یک سو حضور خانواده ها در اماکن عمومی به حداقل برسد و از سوی دیگر لزوم غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مد نطر قرار گیرد ما را بر آن داشت تا اقدام به طراحی و برگزاری مسابقه مجازی شاد و مفرح «تئاتر کاغذی» کنیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، این مدیر هنری در قسمت دیگری از سخنانش ضمن ارائه توضیحاتی درباره این جشنواره اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در پورتال پردیس تئاتر تهران به آدرس pardistheater.ir درج شده که حاوی توضیحات کافی درباره این جشنواره است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر مطالعه دقیق این فراخوان اذعان کرد: در این راستا در حدود ۱۰ دقیقه فیلم آموزشی تهیه شده است که در سایت مذکور بارگذاری شده است و شامل معرفی جشنواره، نحوه ساخت عروسک و نحوه ساخت دکور است.

رئیس پردیس تئاتر تهران در پایان صحبت هایش ضمن ابراز امیدواری نسبت به تاثیرات مثبت این جشنواره در ارتباط بین والدین و فرزندان در این روزهای سخت کرونایی بر شعار همیشگی پردیس تئاتر تهران یعنی «اینجا چراغی روشن است!» تاکید و این مجموعه را یک مرکز حرفه ای تئاتر برای مردم و متعلق به عموم شهروندان شهر تهران عنوان کرد.

 

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا