تام کروز با وجود افزایش کرونا در بریتانیا فیلمش را ادامه می‌دهد
تام کروز با وجود افزایش کرونا در بریتانیا فیلمش را ادامه می‌دهد

سروش سینما/ تام کروز بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات کریسمس به بریتانیا بازگشته و استودیوی تولیدش را از برادران وارنر به لانگ‌کراس تغییر داده است.

تام کروز می‌خواهد به زودی فیلمبرداری پروژه «ماموریت غیرممکن ۷» را در بریتانیا ادامه دهد و این بار این کار را در استودیو فیلم لانگ‌کراس انجام خواهد داد.

لانگ‌کراس در گذشته متعلق به وزارت دفاع بریتانیا و مکانی برای تست کردن تانک‌های ارتشی بود، اما از آن موقع تا به حال تبدیل به چند استودیو شده که بلاکباسترهایی از جمله «اسکای‌فال»، «ثور: دنیای تیره» و «محافظان کهکشان» در آن ساخته شده‌اند. از فیلم‌هایی که اخیراً در آن تولید شده‌اند می‌توان از «مردان پادشاه»، «جنتلمن» و «مرگ در نیل» نام برد.

تام کروز بعد از تعطیلات کریسمس خود به بریتانیا بازگشته و استودیو را از برادران وارنر به لانگ‌کراس تغییر داده است.

لانگ‌کراس که در جنوب شرق انگلستان قرار دارد، جزو مکان‌های درجه ۴ (بالاترین درجه محدودیت‌های مرتبط با کروناویروس) قرار می‌گیرد، با این حال پروژه‌ها اجازه دارند با رعایت پروتکل‌های سفت‌وسخت کووید -۱۹ به کار خود ادامه دهند.

این بازیگر زمانی به بریتانیا بازگشته که این کشور یک بار دیگر با موجی نابودکننده از ویروس مواجه شده و بخش‌های بزرگی از کشور به محدودیت‌های درجه ۴ رسیده‌اند.

تعداد موارد ابتلا به کووید -۱۹ در بریتانیا در دوران تعطیلات به اوج رسیده و دوشنبه رکورد روزانه تعداد موارد ابتلا با ۴۱۳۸۵ مورد شکسته شد. فقط در هفت روز گذشته که شامل عصر کریسمس، روز کریسمس و باکسینگ دی می‌شد ۲۵۶۲۲۰ مورد جدید ثبت شده که نمایانگر افزایشی ۲۵.۷ درصدی است. در این بازه همچنین ۳۴۹۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند تا میزان کل مرگ‌ومیر ویروس در بریتانیا به بیش از ۷۱ هزار نفر برسد.

قبلاً مشاهده شده که کروز به شدت درباره اعمال پروتکل‌های کووید -۱۹ سر صحنه فیلمبرداری سخت‌گیر است. چند هفته پیش نواری از برخورد تند او با فردی منتشر شد که به خوبی از پروتکل‌ها پیروی نمی‌کرد.

در اکتبر ۱۲ نفر در صحنه فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷» در ایتالیا با تست مثبت روبه رو شدند و پروژه به تعویق افتاد. مراحل تهیه فیلم یک هفته بعد ادامه پیدا کرد و بعد در دسامبر به بریتانیا منتقل شد.

«ماموریت غیرممکن ۷» توسط کریستوفر مک‌کواری کارگردانی شده و قرار است نوزدهم نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : مهر