تجلیل انجمن منتقدان هالیوود از دواین جانسون
تجلیل انجمن منتقدان هالیوود از دواین جانسون

سروش سینما/ انجمن منتقدان هالیوود در چهارمین دوره اهدای جوایزش از دواین جانسون تجلیل می‌کند.

دواین جانسون ملقب به «د راک» در چهارمین مراسم سالانه جوایز فیلم انجمن منتقدان هالیوود که پنجم مارس برگزار می‌شود مورد تجلیل این انجمن واقع خواهد شد.

ستاره «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» جایزه تریل‌بلیزر انجمن را دریافت می‌کند که با هدف تجلیل از بازیگران و فیلمسازانی که در حمایت از تغییرات اجتماعی صحبت و عمل می‌کنند، اهدا می‌شود.

اسکات منزل رییس هیات مدیره انجمن در بیانیه‌ای گفت: دواین جانسون نماد واقعی تمام چیزهایی است که جایزه تریل‌بلیزر ما از آن حمایت می‌کند. او در زمینه بسیاری از چیزها در دنیا که در عمل اهمیت دارند فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شود و در زمانی که نیاز زیادی حس می‌شود، او از صدای خود برای انجام کارهای خوب استفاده می‌کند.

جانسون و دنی گارسیا شریک تجاری‌اش از طریق شرکت «سون باکس پروداکشنز» از پروژه‌هایی مانند «بازی‌های تایتان» ان‌بی‌سی، «گشت در جنگل» دیزنی و «هابز و شاو» یونیورسال حمایت کرده‌اند. ان‌بی‌سی نیز در حال پخش کمدی «راک جوان» بر پایه رویدادهای زندگی جانسون است.

فراتر از پروژه‌های هالیوودی، جانسون در دوران پاندمی کروناویروس به کارکنان خط مقدم بخش بهداشت و پاسخ‌دهندگان اورژانسی پول اهدا کرده و در حمایت از جنبش سیاهپوستان آمریکا پیشتاز بوده است.

چهارمین مراسم اهدای جوایز انجمن منتقدان هالیوود به صورت مجازی از صفحه فیس‌بوک و کانال یوتیوب انجمن استریم می‌شود.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : مهر