تعویق دوباره فیلم‌های بزرگ/ ۳ فیلم تام کروز عقب افتاد
تعویق دوباره فیلم‌های بزرگ/ ۳ فیلم تام کروز عقب افتاد

سروش سینما/ فیلم‌های «تاپ گان: ماوریک» و «ماموریت غیرممکن» با تاخیر روی پرده می‌روند.

پارامونت اکران چندین فیلم مهمش را به تعویق انداخت که «تاپ گان: ماوریک» و «ماموریت غیرممکن ۷» از جمله آنها هستند.

در مجموع اکران ۱۰ فیلم به تعویق افتاده که ۳ فیلم از این میان با بازی تام کروز بوده‌اند.

«تاپ گان: ماوریک» با تاخیر جدیدی که به آن خورده به جای ۲ جولای به ۱۹ نوامبر موکول شده و «ماموریت غیرممکن ۷» نیز تا سال بعد به تعویق افتاد. این فیلم قرار بود نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود و حالا ۲۷ ماه می ۲۰۲۲ روی پرده سینماها می‌رود. ادامه آن یعنی «ماموریت غیرممکن ۸» هم که قرار بود ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود به ۷ جولای ۲۰۲۳ موکول شد.

استودیو پارامونت همچنین تاریخ اکران «سیاهچال‌ها و اژدهاها» را نیز که با بازی کریس پاین، هیو گرانت و روژی-ژان پگ ساخته شده از ۲۷ می ۲۰۲۲ به مارس ۲۰۲۳ به تعویق انداخت.

«کله‌خر» هم از ۳ سپتامبر به ۲۲ اکتبر امسال موکول شد. فیلم دیگری که با تعویق روبه رو شده «چشم مار» با بازی هنری گلدینگ است که از ۲۳ جولای امسال تا ۲۲ اکتبر به تعویق افتاد.

فیلم بدون عنوان «پیشتازان فضا» نیز تا ۹ ژوئن ۲۰۲۳ اکران نمی‌شود وانیمیشن «کوچک‌سازی تری‌هورن» ساخته ران هاوارد هم به ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ منتقل شد. فیلمی بدون عنوان از با بازی رایان رینولدز و جان کرازینسکی هم قرار است ۱۷ نوامبر امسال روی پرده برود.

با تاخیر اکران‌های پارامونت، یونیورسال و بلومهاوس تاریخ «تطهیر برای همیشه» را یک هفته جلو کشیدند و به جای ۹ جولای ۲۰۲۱ آن را ۲ جولای اکران می‌کنند.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : مهر