سروش سینما : سینماپرس: فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما در جشنواره بین‌المللی فیلم رِبات مراکش موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران شد. به گزارش سینماپرس؛ جشنواره بین المللی فیلم رِبات مراکش از جشنواره های معتبر آفریقایی است که به  سینمای هنر و اندیشه می پردازد. فیلم سینمایی «امیر» در بیست و سومین […]

سروش سینما :

سینماپرس: فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما در جشنواره بین‌المللی فیلم رِبات مراکش موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران شد.

به گزارش سینماپرس؛ جشنواره بین المللی فیلم رِبات مراکش از جشنواره های معتبر آفریقایی است که به  سینمای هنر و اندیشه می پردازد.

فیلم سینمایی «امیر» در بیست و سومین دوره این جشنواره در بخش مسابقه با ١٣ فیلم دیگر از کشورهایی چون، فرانسه، اسپانیا، سوریه، عراق، صربستان، تونس، لبنان ، بلژیک و گرجستان به رقابت می پردازد.

میلاد کی‌مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله‌گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی، کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

«امیر» فیلمی در ژانر اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن، فقط راهاشون فرق می‌کنه.

پخش بین‌المللی فیلم امیر برعهده کمپانی الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.

[ad_2]

Source link