سروش سینما : سینماپرس: آیین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها برگزار شد. به گزارش سینماپرس، صبح امروز چهارشنبه ۱۹ دی آیین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها با اجرای محمد سلوکی و با حضور عوامل فیلم های راه […]

سروش سینما :

سینماپرس: آیین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، صبح امروز چهارشنبه ۱۹ دی آیین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها با اجرای محمد سلوکی و با حضور عوامل فیلم های راه یافته به بخش مسابقه و ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره در پردیس ملت برگزار شد.

تمامی سانس‌های سینمای رسانه‌ها با عدد مشخص شده و در هر روز به جز روز آخر در ۴ سانساکران خواهد شد. روز اخر جشنواره تنها ۳ سانس برای اکران فیلم ها در نظر گرفته شده است. اکران فیلم ها برای اهالی رسانه از چهارشنبه ۱۰ بهمن آغاز می شود و یکشنبه ۲۱ بهمن آخرین سانس یعنی سانس ۳۹ به نمایش درخواهد آمد.

اسامی فیلم‌های سینمایی در یک ظرف شیشه‌ای و اعداد هر سانس نیز در ظرفی دیگر ریخته شده بود.

برای انتخاب نام فیلم‌ها، مجری مراسم از نمایندگان رسانه‌ها دعوت می‌کرد که ابتدا نام یک فیلم از درون ظرف مخصوص را خارج کنند. بعد از مشخص شدن نام فیلم؛ یکی از نمایندگان فیلم حاضر در مراسم، با دعوت مجری روی سن حاضر شده و عددی را از درون گلدان دیگر انتخاب می‌کرد تا زمان نمایش فیلم مشخص شود.

در مرحله اول زمان سانس های نمایش فیلم های بخش پویانمایی، مستند و کوتاه قرعه کشی شد و بعد از آن، زمان اکران سانس های فیلم بخش سودای سیمرغ با قرعه کشی اعلام شد.

در ادامه به ترتیب قرعه کشی که در حال برگزاری است اسامی فیلم ها و سانس نمایش آنها می آید؛

*سعید الهی، کارشناس برجسته فرهنگی و سینمایی و مدیر مسوول سابق سینماپرس اولین نفری بود که روی سن رفت و نام فیلم «بنیامین» را از گوی خارج کرد. محسن عنایتی کارگردان فیلم به عنوان نماینده برای خارج کردن سانس روی صحنه رفت، روز دوشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۲۱ شب به نمایش درمی آید.

*چهارشنبه ۱۷ بهمن مجموعه فیلم های کوتاه در سانس اول به نمایش در خواهد آمد.

*امیرحسین اشرفی از دبیران و خبرنگاران نفر بعدی بود که روی صحنه رفت و مجموعه فیلم‌های کوتاه را از گوی خارج کرد، سوگل رضوانی و محمد کارت به عنوان نمایندگان فیلم‌های کوتاه روی صحنه حاضر شدند. این مجموعه فیلم چهارشنبه ۱۷بهمن ماه سانس اول به نمایش درمی‌آیند.

*علی افشار از سردبیران و خبرنگاران قرعه را به نام فیلم «تمام چیزهایی که جایشان خالی است» به کارگردانی زینب تبریزی برداشت که براساس قرعه ای که زینب تبریزی کشید این فیلم پنج شنبه هجدهم بهمن ماه در سانس اول پخش خواهد شد.

* شاهین امین از سردبیران و منتقدان سینما گوی متعلق به فیلم سینمایی انیمیشن «آخرین داستان» را بیرون کشید. اشکان رهگذر کارگردان این اثر روی صحنه رفت و این فیلم ۱۱۱ بهمن سانس اول به نمایش درمی‌آید. در این بخش همچنین شاهین امین با اشاره به اینکه این جشنواره دوره سی و هفتم خود را می‌گذراند، تاکید کرد که امیدواریم این جشنواره به ثباتی برسد که در هر دوره شاهد تغییراتی در آن نباشیم.

*جلیل اکبری صحت، منتقد و مدیر روابط عمومی اسبق جشنواره و فیلمساز نیز روی صحنه رفت و قرعه پویانمایی «شب آفتابی» را بیرون کشید، این فیلم براساس قرعه علی مدنی کارگردان آن، روز سیزدهم بهمن سانس اول به نمایش درمی‌آید.

* محمدصادق لواسانی قرعه را به نام فیلم مستند «دلبند» بیرون کشید و با قرعه الهه نوبخت تهیه کننده فیلم، این اثر یکشنبه ۱۴ بهمن سانس اول به نمایش درخواهد آمد.

*قرعه «نت های مسی یک رویا» را مجید توکلی خبرنگار دیروز و فیلمساز امروز از داخل گلدان بیرون کشید و رضا فرهمند زمان نمایش فیلم را ۱۵بهمن سانس اول تعیین کرد.

* زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما قرعه «بهارستان، خانه ملت» را از داخل گلدان بیرون کشید و بابک بهداد قرعه زمان نمایش فیلم را به تاریخ جمعه دوازدهم بهمن ماه کشید.

* قرعه «خانه ابری برای تو» را هوشنگ حسینی خبرنگار باسابقه درآورد و مهدی بخشی مقدم کارگردان این فیلم به روی سن آمد و قرعه زمان نمایش این فیلم را برای چهارشنبه ۱۰ بهمن سانس اول کشید.

*الهام حسامی قرعه نمایش فیلم های بخش سودای سیمرغ را بیرون کشید و اسم فیلم «قصر شیرین» را از داخل گلدان درآورد. بازیگر کودک فیلم رضا میرکریمی نیز سانس سوم جمعه دوازدهم بهمن را تعیین کرد.

*مهدی خرمدل قرعه فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی را از داخل گلدان بیرون کشید و آقای خوشنام سرمایه گذار این فیلم قرعه سانس چهارم روز چهارشنبه دهم بهمن را برای نمایش این فیلم بیرون آورد.

*هادی داداشی قرعه فیلم «جان‌دار» را بیرون کشید و حسین امیری دوماری و پدرام پورامینی کارگردان‌های این فیلم پنجشنبه هجدهم بهمن و سانس سوم را برای نمایش این فیلم انتخاب کردند.

*پوریا ذوالفقاری از منتقدان سینما نام فیلم «حمال طلا» را از گوی خارج کرد، تورج اصلانی کارگردان این اثر سینمایی روی صحنه حاضر شد و بر اساس قرعه قرار است این فیلم روز یکشنبه ۲۱ بهمن سانس دوم به نمایش درمی‌آید.اصلانی در این بخش اظهار امیدواری کرد که همه فیلم‌ها در جشنواره بدرخشند.

*علی رستگار از روزنامه‌نگاران سینمایی نام فیلم «مردی بدون سایه» را از گوی خارج کرد، کریمی مجری طرح فیلم روی سن رفت و بر اساس قرعه این فیلم روز دوشنبه ۱۵ بهمن در سانس چهارم نمایش داده می‌شود.

*رها رستمی، فرزند رضا رستمی از روزنامه‌نگار و منتقدان فقید سینما برای بیرون کشیدن قرعه بعدی روی صحنه رفت، او نام فیلم «دیدن این فیلم جرم است» را از گلدان خارج کرد و رضا زهتابچیان کارگردان فیلم روی سن رفت، بر اساس قرعه بیرون آمده روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن و در سانس دوم این فیلم به نمایش درمی‌آید.

*محمد صابری از دبیران سینمایی با حضور روی صحنه نام فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار را از گلدان خارج کرد. محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده اثر روی صحنه رفت و بر اساس قرعه، این فیلم روز یکشنبه ۱۴ بهمن در سانس چهارم نمایش داده می‌شود.

*شهنام صفاجو از مدیران روابط عمومی و اهالی با سابقه سینما نام فیلم «درخونگاه» را از گلدان خارج کرد، سیاوش اسعدی و منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده و کارگردان روی سن رفتند و بر اساس قرعه، این فیلم روز پنجشنبه ۱۱ بهمن سانس چهارم به نمایش درمی‌آید.

*اکبر عبدالعلی‌زاده از منتقدان و سردبیران سینمایی با حضور روی سن نام فیلم «خون خدا» را از گلدان خارج کرد، سیاوش حقیقی و مرتضی علی‌عباس میرزایی روی سن رفتند، این فیلم روز یکشنبه ۱۴ بهمن و در سانس دوم به نمایش درمی‌آید.

*علی علایی از منتقدان سینما هم با حضور روی سن نام فیلم «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده را از گلدان خارج کرد و الهام غفوری روی سن رفت، بر اساس قرعه این فیلم روز پنجشنبه ۱۸ بهمن در سانس چهارم نمایش داده می‌شود.

*بهمن عبداللهی از خبرنگاران پیشکسوت سینما روی صحنه رفت و در ابتدا عنوان کرد: آرزو می‌کنم سال آینده نام فیلمسازهایی که امروز فیلم نمی‌سازند، در این جدول باشد، ناصر تقوایی و بهرام بیضایی. او در ادامه نام فیلم «غلامرضا تختی» را از گلدان خارج کرد و محمدرضا منصوری مجری طرح روی سنن رفت، این فیلم روز چهارشنبه ۱۰ بهمن سانس دوم به نمایش ردمی‌آید.

*امیر حسین غضنفری عکاس خبرگزاری سینماپرس روی صحنه رفت و نام فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» را از گوی خارج کرد. سیدمحمود رضوی روی سن رفت و بر اساس قرعه این فیلم سینمایی در آخرین سانس جشنواره یعنی سانس ۳۹ روز یکشنبه ۲۱ بهمن و در سانس سوم به نمایش درمی‌آید.

*پرستو فرهادی از خبرنگاران سینما نام فیلم «سال دوم دانشکده من» را از گلدان خارج کرد، رسول صدرعاملی روی سن مراسم حاضر شد و بر اساس قرعه این فیلم سینمایی روز چهارشنبه ۱۰ بهمن سانس سوم به نمایش درمی‌آید.

*مازیار فکری ارشاد از خبرنگاران، دبیران و منتقدان سینما روی صحنه رفت و نام فیلم «بنفشه آفریقایی» را از گوی خارج کرد، علیرضا شجاع‌نوری روی هم روی سن رفت و براساس قرعه این فیلم روز پنجشنبه ۱۱ بهمن سانس دوم به نمایش درمی‌آید.

*خدایار قاقانی، خبرنگار و منقد سینما با حضور روی سن مراسم، نام فیلم «آشفته‌گی» را از گوی خارج کرد. فریدون جیرانی کارگردان و تهیه‌کننه فیلم روی صحنه رفت و بر اساس قرعه این فیلم روز یکشنبه ۲۱ بهمن سانس اول نمایش داده می‌شود.

*محمد کلهر از دبیران حوزه سینما نام فیلم «یلدا» را از گلدان خارج کرد، ارسنجانی و بهناز جعفری به عنوان نمایندگان فیلم روی سن رفتند، بر اساس قرعه این فیلم روز دوشنبه ۱۵ بهمن سانس دوم  به نمایش درمی‌آید.

*فریبرز گلبن از منتقدان باسابقه روی صحنه رفت و نام فیلم «تیغ و ترمه» را بیرون کشید، علی قائم‌مقامی تهیه کننده فیلم روی سن رفت و براساس قرعه این فیلم روز پنجشنبه ۱۱ بهمن در سانس سوم نمایش داده می‌شود.

*رضا منتظری خبرنگار خبرگزاری سینماپرس نام فیلم «جمشیدیه» را از داخل گلدان بیرون کشید، یلدا جبلی و محمدصادق آذین کارگردان تهیه‌کننده روی سن رفتند و براساس قرعه این فیلم روز دوشنبه ۱۵ بهمن و در سانس سوم نمایش داده می‌شود.

* آذر معماریان و امید معلم همسر و فرزند زنده‌یاد علی معلم قرعه فیلم «متری شش و نیم» را از درون گلدان بیرونکشیدند و سیدجمال ساداتیان سانس دوم چهارشنبه هفده بهمن را برای نمایش این فیلم تعیین کرد. آذر معماریان در اظهاراتی کوتاه گفت: از مسئولان جشنواره خواهش می‌کنم که به فکر یک کاخ جشنواره بعد از ۳۷ سال باشند.

* علیرضا مرادی از خبرنگاران باسابقه روی سن رفت و نام فیلم «مسخره‌باز» را از گلدان خارج کرد، در ادامه ماهان حیدری نماینده فیلم حاضر شد و بر اساس قرعه این فیلم روز شنبه ۱۳ بهمن سانس دوم به نمایش درمی‌آید.

*علیرضا مجمع از منتقدان و روزنامه‌نگاران سینمایی نام فیلم «پالتوشتری» را از گلدان خارج کرد، مهدی علی‌میرزایی روی سن مراسم رفت، وبر اساس قرعه ای که بیرون کشید این فیلم روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن در سانس چهارم به نمایش درمی‌آید.

*امیرحسین مکاریانی از منتقدان و خبرنگارن سینما نام فیلم «طلا» به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمدحسین شایستهرا از گلدان خارج کرد، علی ساداتیان به نمایندگی از عوامل فیلم روی سن رفت و بر اسا قرعه این فیلم سینمایی روز یکشنبه ۱۴ بهمن سانس سوم نمایش داده می‌شود.

* اکرم محمدی از روزنامه‌نگاران سینما هم روی سن مراسم رفت و نام فیلم «بیست و سه نفر» را از گوی خارج کرد، مجتبی فرآورده تهیه کننده هم قرعه سانس اکران را بیرون کشید که بر اساس قرعه این فیلم سینمایی روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن سانس سوم نمایش داده می‌شود.

*میثم محمدی از دبیران حوزه سینما نام فیلم «روزهای نارنجی» را بیرون کشید، علی‌رضا قاسم‌خان تهیه‌کننده فیلم روی سن مراسم رفت و بر اساس قرعه روز شنبه ۱۳ بهمن سانس سوم به نمایش درمی‌آید.

*بشیر جعفری  روزنامه نگار  با حضور روی سن نام فیلم «سمفونی نهم» را از داخل گلدان بیرون کشید، زینب تقوایی تهیه‌کننده فیلم در ادامه روی سن رفت و بر اساس قرعه این فیلم روز جمعه ۱۲ بهمن سانس چهارم به نمایش درمی‌آید.

*کامران ملکی از منتقدان و روزنامه‌نگاران با حضور روی سن از همه فیلمسازانی که با تمام مشکلات تلاش می‌کنند با فیلم ساختن، تنور فرهنگ را روشن نگه دارند، تشکر کرد. ملکی نام فیلم «سرخپوست» را از داخل گلدان بیرون کشید. نیما جاویدی کارگردان فیلم روی سن رفت و بر اساس قرعه این فیلم روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه سانس چهارم نمایش داده می‌شود.

*محمدرضا مقدسیان منتقد باسابقه، نام فیلم «زهرمار» را از گوی بیرون کشید و سیدجواد رضویان کارگردان و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم به روی سن رفتند و براساس قرعه سیدجواد رضویان سانس چهارم شنبه سیزدهم بهمن برای نمایش این فیلم تعیین شد. جواد رضویان در اظهاراتی کوتاه گفت: افتخار من است که در جمع فرهیخته سینما هستیم و یادی کنیم از زنده یاد ناصر انتظاری.  جواد نوروزبیگی هم گفت: مهمترین نکته این است که دور هم فیلم ببینیم و لذت ببریم از کنار هم فیلم دیدن امیدوارم حال خوب از ما دریغ نشود.

*سحر قناعتی خبرنگار حوزه سینما هم، قرعه فیلم «ناگهان درخت» را از داخل گلدان بیرون کشید و مهدی معزی به نمایندگی از عوامل به روی سن رفت و قرعه سانس دوم جمعه دوازدهم بهمن را برای نمایش این فیلم از گلدان بیرون کشید.

*مریم قربانی‌نیا از خبرنگاران سینما روی صحنه رفت و نام فیلم «سونامی» را از خارج کرد، میلاد صدرعاملی و علی سرتیپی، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم روی سن رفتند، بر اساس قرعه این فیلم روز پنجشنبه ۱۸ بهمن سانس به نمایش درمی‌آید. 

* مریم واحدی از خبرنگاران رادیو نیز روی صحنه رفت و آخرین قرعه را بیرون کشید،«ایده اصلی» آخرین فیلم بود. آزیتا موگویی کارگردان فیلم قرعه پایانی را بیرون کشید و بر این اساس فیلم روز چهارشنبه ۱۷ بهمن سانس سوم نمایش داده می‌شود.

[ad_2]

Source link