جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود
جشنواره شیرهای کن ۲۰۲۱ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

سروش سینما/ فستیوال شیرهای کن که برای تبلیغات و بازاریابی بین‌المللی سینما برگزار می‌شود، امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بعد از اینکه فستیوال سال گذشته شیرهای کن که مختص تبلیغات و بازاریابی بین‌المللی سینما است به خاطر پاندمی کنسل شد، حالا قرار شده دوره امسال بین روزهای بیست‌ویکم و بیست‌وپنجم ژوئن به صورت دیجیتال برگزار شود.

فیلیپ توماس رییس هیات مدیره شیرهای کن این خبر را اعلام کرد و گفت: «حالا می‌توانیم برای ۲۰۲۱ کاملاً به سمت این فرمت حرکت کنیم. در عین حال که مطمئنیم این روند تمام جشن‌ها، الهام‌بخشی‌ها و مشارکت‌های همیشگی جشنواره را خواهد داشت و می‌توانیم در ماه ژوئن جامعه جهانی را به صورت مجازی متحد کنیم».

این رخداد همچنین قصد دارد در ماه مه برنامه عضویت شیرها را راه‌اندازی کند. این برنامه به اعضا اجازه می‌دهد به برنامه‌های خاص شیرهای کن زنده دسترسی ویژه داشته باشند. مبلغ عضویت ۲۴۹ یورو تعیین شده که هم‌قیمت یک بلیت دیجیتال برای برنامه اصلی جشنواره است.

تمام برندگان گذشته و حال حاضر شیرهای کن عضویت اضافی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

سایمون کوک مدیر اجرایی جشنواره گفت: «شیرهای کن همچنین جوایز خود را اهدا خواهد کرد. بعد از اینکه جوایز سال گذشته متوقف شد، می‌خواهیم بتوانیم به جامعه‌مان این شانس را بدهیم که یک بار دیگر خود را در آثار خلاق جشنواره غوطه‌ور کنند».

او اضافه کرد: «ما آثار را در مقیاسی بزرگ تبلیغ می‌کنیم و به ردیابی پیشرفت در طی مراسم می‌پردازیم، برنده‌ها را تحلیل می‌کنیم، بینش‌های جدیدی ارایه می‌کنیم و استعدادهای جدید را شناسایی می‌کنیم. بازگشت جوایز به معنی لحظه‌ای برای کل صنعت خواهد بود، اما در عین حال لحظه‌ای برای نگاه به آینده هم هست».

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : مهر