جشنواره فیلم کودک میزبان ۷ مدرس خارجی می‌شود
جشنواره فیلم کودک میزبان ۷ مدرس خارجی می‌شود

در بخش «بین‌الملل» سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۷ کارگاه برگزار خواهد شد.

برنامه کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های بخش «بین‌الملل» سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

در این دور از جشنواره هفت کارگاه‌ در بخش بین‌الملل و با حضور اساتید مجرب بین‌المللی برگزار می‌شود با عناوین مختلف برگزار می شود.

کارگاه کودکان طرفدار چه نوع سینمایی هستند؟ با تدریس لوته سوِندسن از کشور دانمارک، کارگاه سینمای کودک معاصر ایران با تأکید بر سینمای عباس کیارستمی و مجید مجیدی، با تدریس آنوش بابایان از کشور ارمنستان، کارگاه بازار فیلم کن، بازار فیلم برلیناله، چگونه فیلم خود را در بازارهای جهانی عرضه کنیم؟ با تدریس مود آمسون از کشور فرانسه و با حضور مدیر بازار کن، یانا وُلف و کارگاه چگونه می توانید یک انیمیشن کوتاه خود آموخته بسازید؟ با تدریس الکساندر آتانه از کشور فرانسه از جمله این کارگاه ها است.

همچنین سه کارگاه سینمای واقعیت مجازی در عصر جدید، مدرس یو جانگ هیون از کشور کره جنوبی، کارگاه استراتژی های معاصر در نقد فیلم، مدرس کاترینا دوکورن از کشور آلمان و کارگاه سواد فیلم برای کودکان، مدرس دراگان میلینکوویچ از کشور صربستان از دیگر برنامه های جشنواره فیلم کودک است.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : ایرنا