خانه سینما تعطیل شد/ پروژه‌های سینمایی همچنان مشغولند!
خانه سینما تعطیل شد/ پروژه‌های سینمایی همچنان مشغولند!

سروش سینما/ در حالی که سازمان سینمایی بر تعطیلی پروژه‌های سینمایی و شبکه نمایش خانگی در شهرهای قرمز کرونایی تأکید دارد و خانه سینما هم تعطیلی ۱۰ روزه خود را اعلام کرده است، اما همچنان برخی گروه‌ها مشغول تصویربرداری هستند.

هیأت مدیره خانه سینما در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که این مرکز به دلیل تشدید شرایط کرونایی در تهران، به مدت ۱۰ روز تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: «خانه سینما (جامعه اصناف سینمایی کشور) جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلامی در همراهی با دیگر بخش‌های سینمایی به مدت ۱۰ روز تعطیل شد. با تایید اقدام سازمان سینمایی نسبت به تعلیق پروژه‌ها در روزهای اخیر، از همکاران گرامی درخواست می‌کنیم تا با پایبندی بر اصول لازم بهداشتی، برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا با دیگر اقشار جامعه ایران همراهی کنند. همچنین از تهیه‌کنندگانی که داوطلبانه نسبت به تعویق پروژه‌هایشان اقدام کرده‌اند، صمیمانه سپاسگزاریم. به احترام جان یکایک همکارانمان پایبندی به پروتکل‌های مربوطه را فراموش نکنیم تا هرچه زودتر تلخی‌ها پایان یابد.»

این در حالی است که برخی پروژه‌ها همچنان به تصویربرداری مشغول هستند.

* امیر آقایی و پگاه آهنگرانی به «خط نجات» پیوستند

با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «خط نجات» به تهیه کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی وحید موسائیان اولین بازیگران این پروژه معرفی شدند. امیر آقایی و پگاه آهنگرانی قرار است جلوی دوربین «خط نجات» بروند و از ماه آینده فعالیت‌شان در این پروژه آغاز می‌شود.

مرتضی هدایی به عنوان مدیر فیلمبرداری، محمدرضا شجاعی مدیر هنری، عبدالله اسکندری طراح گریم و آنا ثانی طراح لباس عواملی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده است.

این فیلم با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و بخش خصوصی تولید می‌شود.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : فارس