خلاصه پایتخت ۶ از عید مبعث پخش می‌شود
خلاصه پایتخت ۶ از عید مبعث پخش می‌شود

سروش سینما/ مدیر روابط عمومی معاونت سیما گفت: پرونده پایتخت ۶ و باقی‌مانده قصه آن در شب پایانی سال ۱۳۹۹ بسته می‌شود.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما گفت: قصه دو قسمت پایانی سریال «پایتخت» نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و در حال حاضر در رامسر در حال ضبط و تصویربرداری است و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.
وی با بیان اینکه این مجموعه نمایشی از سرمایه‌های سازمان صدا و سیما به حساب می‌آید، با اشاره به دستور رئیس سازمان برای بررسی خطا و اشکالات سکانس پایانی این مجموعه افزود: هیئت ویژه‌ای در معاونت سیما تشکیل  و پس از بررسی‌های مختلف در نهایت مشخص شد بی‌توجهی و کم‌دقتی‌هایی موجب اشکالات بخش‌هایی از آخرین قسمت شده است.
خواجه نژاد با اشاره به جلسه سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه و سازنده آثار ارزشمندی همچون اغما، مدینه، چک برگشتی، روز حسرت و… با رئیس سازمان پیش از آغاز تصویربرداری ۲ قسمت پایانی تصریح کرد: در این نشست آقای سیروس مقدم با بیان توضیحاتی اذعان داشت سوءنیتی برنامه‌ریزی شده در کار نبود، اما رسانه‌های بیگانه با اهداف سوء خود روی آن موج سواری کردند و گروه سازنده موظف شد فصل ۶ را با پایان‌بندی شایسته و مورد انتظار مخاطبان به سرانجام برساند.
مدیر روابط عمومی معاونت سیما با اشاره به سیاست سیما برای حمایت از تولیدات فاخر و پرمخاطب تصریح کرد: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان شاءالله پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت پایتخت مهیاست.
وی خاطرنشان کرد: خلاصه ۷ قسمتی پایتخت ۶ از ۲۱ اسفند همزمان با عید مبعث ساعت ۱۹:۳۰ بازپخش و دو قسمت جدید در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه یک پخش می‌شود.
  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا