دعوت حاتمی‌کیا به تماشای آنلاین «خروج»
دعوت حاتمی‌کیا به تماشای آنلاین «خروج»

ابراهیم حاتمی‌کیا در پیامی ویدیویی در آستانه اکران اینترنتی فیلم سینمایی «خروج» ضمن دعوت از مخاطبان به تماشای اینترنتی این فیلم ابراز امیدواری کرد که فیلم به‌صورت غیرقانونی دانلود نشود.

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «خروج» در آستانه اکران اینترنتی این فیلم در پیامی ویدیویی مردم را به تماشای تازه‌ترین ساخته سینمایی خود دعوت کرد.

کارگردان «خروج» در این ویدئو گفت: من حاتمی‌کیا هستم، بنده سال ۹۸ فیلمی به نام «خروج» ساختم که در جشنواره فیلم فجر هم شرکت کرد. همیشه مبنا بر این بوده است که در سال جدید فیلم‌هایمان اکران می‌شد ولی با وضعیت کرونایی که پیش آمده این امکان از ما سلب شد و آینده مبهمی هم در مقابل ماست که نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: بر همین اساس عزیزان تصمیم گرفتند به روش اینترنتی این کار را انجام دهیم که تا امروز در سینمای ایران رخ نداده بود و ما پیشگامان این مسیر در سینمای ایران محسوب می‌شویم. به هر حال این روش هم شدنی است و جواب می‌دهد چراکه مردم این روزها در خانه‌هایشان و در کنار عزیزانشان هستند و چه خوب که ما هم از این فرصت استفاده و شما را در این فیلم شریک کنیم.

حاتمی‌کیا ادامه داد: من امیدوارم این نوع بلیت خریدن و این سنت جدید را انجام بدهیم و با خانواده در کنار هم فیلم را ببینیم. خدا را شکر می‌کنم که فیلمم از نوعی است که خانواده‌ها کاملاً می‌توانند در کنار هم باشند و این فیلم را ببینند. امیدوارم خدایی نکرده دانلودی صورت نگیرد و به شکل غیرقانونی فیلم پخش نشود. البته معتقدم مردم ما در حوزه‌های فرهنگی به قدری فهیم شده‌اند که می‌دانند این کار یعنی ضربه زدن به ارکان تهیه این فیلم.

وی تأکید کرد: بقای ما به این است که فیلم ساخته و بودجه‌ای خرج شود و از طریق نمایش فیلم، بودجه ما برگردد و باز یک فیلم دیگر بسازیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. امیدوارم با تماشای فیلم مدیون آن ۲ ساعتی که وقت گذاشتید و مبلغی که خرج کردید نباشیم و سرمان بلند باشد.

فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و ادامه تعطیلی سالن‌های سینمایی در سراسر کشور، از فردا یکشنبه ۲۴ فروردین به صورت آنلاین و با پرداخت ۱۲ هزار تومان به مدت ۲۴ ساعت در سرویس‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا قابل تماشا است.

«خروج» زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیتشان نزد هیأت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند.

در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی‌نیا، گیتی قاسمی، جهانگیر الماسی به‌عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : مهر