دعوت 6 مداح سرشناس از مردم برای مشارکت در انتخابات
دعوت 6 مداح سرشناس از مردم برای مشارکت در انتخابات

جمهور آنلاین/ 6 نفر از مداحان شاخص کشور با انتشار پیام‌های ویدئویی از مردم برای حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت کردند.

۶ نفر از مداحان شاخص کشور با انتشار پیام‌های ویدئویی از مردم برای حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری دعوت کردند. این پیام‌های ویدئویی با همت هیأت رزمندگان اسلام ضبط و منتشر شده است.

شرکت در انتخابات فریضه واجب است

منصور ارضی مداح اهل بیت (ع) در پیام ویدئویی خود اظهار داشت: امیرالمومنین می‌فرماید: کسی که عقل دارد از روز نخست انتخاب را برایش گذاشته‌اند. امام خمینی و مقام معظم رهبری زمانی که می‌فرمایند شرکت در انتخابات فریضه است یعنی واجب است. این دلایل دینی و قرآنی دارد.

برگزاری انتخابات به عبادات دیگر هم رنگ و بو می‌دهد

حسین سازور در این پیام ویدئویی اظهارداشت: اگر کسی در انتخابات شرکت کرد و به نفر اصلح رأی داد، یقین داشته باشد مورد توجه و عنایت امام زمان و شهداست. دشمن تبلیغ می‌کند که ما در انتخابات شرکت نکنیم زیرا اعتقادات ما را نشانه گرفته است.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: خواهران و برادران ایمانی که به دنبال انجام تکلیف هستند، بدانند فریضه انتخابات اگر انجام شد، عبادات دیگر هم رنگ و بو خواهند گرفت.

سیل جمعیت تشییع حاج قاسم نشان از درک سیاسی بالای مردم است

سعید حدادیان در پیام انتخاباتی خود گفت: حضور پرشمار مردم در جریان تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان از درک سیاسی مردم ایران است. من هم در روز انتخابات کنار مردم شرکت خواهم کرد.

مردم با تاسی به خون حاج قاسم در انتخابات شرکت کنند

محمدرضا طاهری نیز در پیام خود اظهارداشت: تقاضا و درخواستم از مردم به عنوان کوچکترین عضو ستایشگران این است که این بار هم به خون شهدا به خصوص سردار حاج قاسم سلیمانی اقتدا کنیم.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: ان شاء الله با حضور و شرکت در انتخابات جواب محکمی به آن‌هایی که در انتظار دلسردی ما از این انقلاب هستند بدهیم و با انتخاب خود نیز آینده کشور را تغییر دهیم.

دست به دست هم دهیم تا کشور را بسازیم

سیدمجید بنی‌‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) نیز در پیام خود اظهار داشت: مردم و جوانان ما همیشه در صحنه بودند، هستند و خواهند بود. در روز رأی‌گیری هم خواهیم دید که مردم مانند شهدا که هیچ‌گاه صحنه را به خاطر وطن و دین رها نکردند، به پای صندوق خواهند آمد تا کمک کنیم و دست به دست هم دهیم تا ایران را بسازیم.

انتخابات ریاست جمهوری امتحان بزرگ ملت ایران

سیدمهدی میرداماد مداح اهل بیت نیز در پیام خود اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین امتحانات مهمی است که در این ۴۰ سال در کشور ما وجود داشته است. امیدوارم در این دوره نیز مردم با یک تعصب کاملا انقلابی نسبت به نظام جمهوری اسلامی شرکت کنند.

وی افزود: مردم به دور از جناح بندی‌ها و رنگ‌های مختلف مردم با هدف پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا کنند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

  • نویسنده : مسعودی