رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح روز خبرنگار را تبریک گفت – اخبار سینمای ایران و جهان
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح روز خبرنگار را تبریک گفت – اخبار سینمای ایران و جهان

[ad_1] سینماپرس: سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب و اهالی رسانه تبریک گفت. به گزارش سینماپرس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب و اهالی رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسمه‌تعالی روز […]

[ad_1]

سینماپرس: سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب و اهالی رسانه تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی روز خبرنگار را به اصحاب و اهالی رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

روز خبرنگار بهانه‌ی ست برای تقدیر از سربازانی که این روزها در خط مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارند و با قلم‌هایشان حماسه‌هایی را رقم می‌زنند که دلیرمردان این مرزوبوم برای دفاع از انقلاب و آرمان‌هایش در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح می‌کردند، آن‌هایی که دوشادوش رزمندگان اسلام، لحظه‌به‌لحظه حماسه‌های غرورآفرین را روایت کردند و در انعکاس آن سلحشوری‌ها به دیدار حق شتافتند. به‌راستی‌که آسمان رسانه باوجود چنین ستارگانی روشن‌تر و پرفروغ‌تر از همیشه خواهد درخشید.
برادران و خواهران عزیزم، بی‌تردید تلاش‌های پرانگیزه و راستی آزمایانه شما اصحاب رسانه بود که به فعالان عرصه فرهنگ و هنر ثابت کرد که همچنان «آرمان» زنده است و خمودگی عده‌ای گرفتار در چنگال روزمرگی‌ها، قطعاً به معنای پایان آن نبوده و هرگز نیز نخواهد بود.
این روح ساری و جاری ست که پیشران و رهنمای همگان بوده و امیدوارم هماره در گام‌های پرتنش اما جریان ساز در میدان پربرکت و عظیم جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید.

سید محمد یاشار نادری
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح

[ad_2]

Source link