رونمایی از پوستر فیلم «من سیاه پوستم» – اخبار سینمای ایران و جهان
رونمایی از پوستر فیلم «من سیاه پوستم» – اخبار سینمای ایران و جهان

سروش سینما : سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» به کارگردانی رفیع پیتز در آستانه برپایی آیین دیدار این فیلم در موزه سینما، رونمایی شد. به گزارش سینماپرس، پوستر تازه ترین فیلم سینمایی رفیع پیتز با عنوان «من سیاه پوستم» در آستانه برپایی آیین دیدار این فیلم در موزه سینمای ایران رونمایی شد. براساس […]

سروش سینما :

سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» به کارگردانی رفیع پیتز در آستانه برپایی آیین دیدار این فیلم در موزه سینما، رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر تازه ترین فیلم سینمایی رفیع پیتز با عنوان «من سیاه پوستم» در آستانه برپایی آیین دیدار این فیلم در موزه سینمای ایران رونمایی شد.

براساس این گزارش آیین دیدار فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود، فردا شنبه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۸ در سالن سینما فردوس موزه سینما با حضور اهالی سینما برپا خواهد شد.

در این مراسم ملک جهان خزایی طراح صحنه و لباس سینمای ایران، به عنوان نماینده فیلم «من سیاه پوستم» که مدیرهنری و طراحی صحنه و لباس این فیلم را نیز به عهده داشته است درباره چرایی ساخت این فیلم صحبت می کند.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» نگاه انتقادی به سیاست های دولت آمریکا مبنی بر عمل نکردن به وعده های خود به سربازانی را دارد که برای دریافت «کارت سبز» و شهروند شدن در کشور آمریکا راهی جنگ در کشورهای مختلف شده اند، اما در پایان ماموریت خود به دلیل اینکه شماره کارت ملی ندارند «کارت سبز» دریافت نمی کنند.

فیلم سینمایی «من سیاه پوستم» محصول سه کشور آلمان، فرانسه و مکزیک است و علاوه بر رفیع پیتز به عنوان کارگردان، کریستوس کاراماتیس فیلمبردار، دانیال لابارت تدوین، ملک جهان خزاعی مدیرهنری، رازوان رادولسکو و رفیع پیتز فیلمنامه نویس و تاناسیس کاراتانوس، ریتا داگر ونیکولاس سیرلیس  مکزیک تهیه کنندگان در تولید این فیلم همکاری داشته اند.

«من سیاه پوستم» نامزد خرس طلا در برلین سال ۲۰۱۶ و برنده بهترین فیلم از جشنواره بخارست در سال ۲۰۱۶ ‌بهترین فیلم جشنواره بلگراد سال ۲۰۱۷ شده است.

[ad_2]

Source link