زمان پخش سریال «ارباب حلقه‌ها» اعلام شد
زمان پخش سریال «ارباب حلقه‌ها» اعلام شد

سروش سینما/ سریال «ارباب حلقه‌ها» تابستان سال آینده از سرویس استریم شرکت آمازون پخش می‌شود.

فیلمبرداری فصل اول گرانترین سریال تاریخ دیروز (دوشنبه، ۱۱ مرداد) در نیوزیلند به پایان رسید.

این سریال که بسیاری انتظارش را می کشیدند، اقتباسی از داستان ارباب حلقه‌هاست با صرف بودجه هنگفت ۴۶۵ میلیون دلاری توسط آمازون استودیوز ساخته شده و اگرچه هنوز عنوان رسمی ندارد اما دوم سپتامبر سال ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) به عنوان تاریخ پخش آن اعلام شد. سریال ارباب حلقه‌ها از تاریخ مقرر به صورت هفتگی در سرویس استریم پرایم ویدئو پخش خواهد شد.

ماجراهای این سریال جدید هزاران سال قبل از داستان مجموعه فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد و مخاطب را به دوران دوم سرزمین میانه می‌برد. این سریال روایتگر داستان مقاومت شخصیت‌های جدید و قدیمی با یک اهریمن جدید خواهد بود. شرکت آمازون در کنار اعلام تاریخ پخش، اولین تصویر از سریال را هم منتشر کرد اما هنوز خبری از پیش پرده نیست.

پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی نوامبر سال ۲۰۱۷ از ساخت سریال ارباب حلقه‌ها توسط شرکت آمازون خبر داد. فیلمبرداری این سریال فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز شد اما به دلیل شیوع کرونا مدتی به حال تعلیق درآمد. رابرت آرامایو، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز و جوزف مول از بازیگران این سریال هستند.

آمازون پیش از آغاز فیلمبرداری فصل اول، سریال ارباب حلقه‌ها را برای فصل دوم تمدید کرد بنابراین فارغ از موفقیت قسمت‌های اول سریال، فصل دوم هم ساخته و پخش خواهد شد.

 

 

 

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا