سرعت تولید بالا رفت
سرعت تولید بالا رفت

سروش سینما/ درحالی که کمتر از یک ماه مانده به برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، فیلمسازان با سرعت بیشتری در حال تکمیل آثار خود هستند.

طبق روال همه ساله امسال نیز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد و از آنجا که آخرین مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی ۲۰ دی ماه اعلام شده است فیلم سازان زمان اندکی دارند تا نسخه نهایی فیلم خود را به این رویداد مهم هنری ارسال کنند.

طبق آخرین آمار جشنواره نیز تا کنون ۶۲ فیلم برای حضور در جشنواره فجر متقاضی شده‌اند که برخی از این فیلم‌ها همچنان مراحل پایانی فنی را پشت سر می‌گذارند و با توجه به زمان ۶ روز سرعت تولید در سینما به اوج خود رسیده است.

پایان «طبقه یک و نیم»

از جمله آثار در حال تکمیل سینما، فیلم سینمایی طبقه یک و نیم به کارگردانی نوید اسماعیلی و نویسندگی حسین نمازی است که پس از پایان فیلمبرداری و همزمان انجام مراحل تدوین و فنی، برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

این فیلم یک کمدی اجتماعی با فضایی خاص است که اولین اثر سینمایی نوید اسماعیلی در مقام کارگردان محسوب می‌شود و داستان آن در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای مختلف فیلم است.

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، امیرمحمد متقیان، اسدالله یکتا، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی و رامتین پورقاسمیان همراه با مانی سقاباشی به‌عنوان بازیگر خردسال، ترکیب بازیگران این فیلم هستند.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا