سریال “پایتخت۶” به زودی پخش می‌شود/ قسمت‌های جدید چه زمانی می‌رسند؟
سریال “پایتخت۶” به زودی پخش می‌شود/ قسمت‌های جدید چه زمانی می‌رسند؟

سروش سینما/ فصل ششم مجموعه تلویزیونی "پایتخت" در حالی برای پخش آماده می‌شود که قسمت‌های جدید در رامسر فیلمبرداری می‌شود.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی “پایتخت” عید نوروز 1399 روی آنتن رفت اما به دلیل شیوع کرونا نتوانست قسمت‌هایش را کامل کند و مثلِ برخی از کارهای دیگر نیمه‌تمام آنتن را ترک کرد. البته سیروس مقدم و همکارانش از همان روز، وعده ساخته شدن چند قسمت باقیمانده سریال را دادند. حتی در آخرین اظهارنظر، کارگردان سریال “پایتخت” قولِ ساخت فصل هفتم را نیز برای سال 1400 داده است.
بالأخره بعد از کش و قوسِ فراوان، 25 بهمن‌ماه، قسمت‌های باقیمانده “پایتخت” در مازندران کلید خورد و این خبر را الهام غفوری تهیه‌کننده سریال در اختیار خبرنگار تسنیم  قرار داد. او همچنین گفت:  تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم در مازندران آغاز شد، کاری که به خاطر کرونا ناتمام ماند و حالا کار شروع شده تا پرونده فصل ششم بسته شود. این روزها به رامسر رسیده است.
او همچنین درباره زمان پخش این دو قسمت باقیمانده، تأکید کرد: پخش قطعی نشده اما تلاش‌مان این است که در شب عید نوروز پخش شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد و کام مردم شیرین شود.
گفتنی است که ساعاتی پیش روابط عمومی شبکه اول سیما خبری را مبنی بر این که این سریال از فردا روی آنتن می‌رود در اختیار نمایندگان رسانه‌ها قرار داد اما پس از ساعتی اعلام کرد که به دلیل تغییرات ایجاد شده در جدول پخش برنامه‌های شبکه اول، پخش این سریال به زمانی قبل از عید نوروز موکول شده است. بنابراین فصل ششم این مجموعه تلویزیونی به زودی روی آنتن می‌رود.
فصلی که با فوت باباپنجعلی آغاز شد و بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران برگشت اما ماجراهایی پیش آمد که فهیمه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند.  بهتاش نیز که در فصل پنجم بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.
یکی از نکات قابل توجه تغییر نویسنده است که آرش عباسی به عنوان نویسنده شناخته می‌شد اما دو قسمت پایانی “پایتخت6” را محمد تنابنده نویسندگی می‌کند؛ البته مثل همیشه محسن تنابنده طراح، سرپرست فیلمنامه و مشاور کارگردان و بازیگردان سریال خواهد بود.
حالا با پیگیری‌هایی که شده در همان شب‌های 29 و 30 اسفندماه که پیش از این هم رایزنی شده بود، قسمت‌های جدید به آنتن برسند؛ قسمت‌هایی که کماکان در رامسر جلوی دوربین سیروس مقدم است. البته مهدی فرجی تهیه‌‌کننده فصل سوم “نون.خ” در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که ما از اول فروردین فصل سوم “نون.خ” را روی آنتن خواهیم داشت.
در این دو قسمت جدید مهران احمدی بازیگر نقش “بهبود فریبا” و سارا و نیکا دختران نقی معمولی در داستان حضور ندارند. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی از بازیگران اصلی این سریال‌اند.
  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : تسنیم