سروش سینما : سینماپرس: صبح امروز شخصیت‌های فرهنگی و سینمایی کشورهای منطقه برای شرکت در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» وارد تهران شدند.  مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه، علی ظاهر رئیس مؤسسه الرسالات لبنان، ابراهیم فرحات رئیس شبکه تلویزیونی المنار و چند کارگردان سیِما برای شرکت در این رویداد سینمایی وارد تهران شدند. بر […]

سروش سینما :

سینماپرس: صبح امروز شخصیت‌های فرهنگی و سینمایی کشورهای منطقه برای شرکت در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» وارد تهران شدند.

 مراد شاهین رئیس سازمان سینمایی سوریه، علی ظاهر رئیس مؤسسه الرسالات لبنان، ابراهیم فرحات رئیس شبکه تلویزیونی المنار و چند کارگردان سیِما برای شرکت در این رویداد سینمایی وارد تهران شدند.

بر پایه این خبر، علاوه بر این چهره‌ها، ده‌ها فیلمساز و سینماگر مستقل و آزاده جهان از امروز وارد تهران می‌شوند. از عصر امروز هم سینماگرانی از کشورهای: ونزوئلا، آمریکا، شیلی، تانزانیا، بنگلادش، آرژانتین، سوریه، روسیه، عراق، یمن، بحرین عربستان، لبنان، فرانسه، اسپانیا، هند، اروگوئه، و … در جشنواره  حضور پیدا می‌کنند. هشت نفر از این میهمانان خارجی داور جشنواره در بخش مسابقه بین‌الملل هستند.

برگزاری سه کنفرانس خبری با میهمانان خارجی و دو نشست نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور کارگردانان و عوامل فیلم‌های خارجی در کنار نشست‌های گفتگو با اهالی رسانه‌ها و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی و … از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای میهمانان خارجی جشنواره فیلم مقاومت است.

[ad_2]

Source link