شروع اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار از نهاوند – اخبار سینمای ایران و جهان
شروع اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار از نهاوند – اخبار سینمای ایران و جهان

سروش سینما : سینماپرس: مراسم افتتاحیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار نهاوند همدان جمعه ۷ دی‌ماه در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود. به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه اکران های مردمی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نهاوند همدان با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» جمعه ۷ دی ماه ساعت ۱۴:۴۵ […]

سروش سینما :

سینماپرس: مراسم افتتاحیه اکران‌های مردمی نهمین جشنواره فیلم عمار نهاوند همدان جمعه ۷ دی‌ماه در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه اکران های مردمی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نهاوند همدان با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» جمعه ۷ دی ماه ساعت ۱۴:۴۵ در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار می شود.

بر این اساس در این مراسم که با حضور اقشار مختلف و انقلابی مردم نهاوند برگزار می شود، مستند «پرسنل اداره سوم» ساخته ایمان گودرزی نیز رونمایی و اکران می شود.

مستند «پرسنل اداره سوم» در مورد یکی از اعضا ساواک است که بعد از چهل سال با کسانی که آنها را بازجوئی و شکنجه کرده روبرو می شود.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و علاقمندان جهت اکران‌ فیلم‌های این جشنواره می‌توانند به سامانه Ekran.AmmarFilm.ir مراجعه و پس از ثبت نام، نسبت به دریافت و نمایش آثار اقدام کنند.

[ad_2]

Source link