ایتالیا قصد دارد تولید فیلم و محصولات تلویزیونی شهر رم را با رعایت نکات بهداشتی آغاز کند.

به گزارش  هالیوود ریپورتر، تولید فیلم سینمایی و تلویزیونی در منطقه لاتزیوی ایتالیا تحت اقدامات شدید ایمنی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا٬ با انجام آزمایش فوری و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی٬ دوباره آغاز می‌شود.

صنعت فیلم رم قرار است از فردا دوشنبه کارش را دوباره شروع کند. این در حالی است که ایتالیا وارد دومین مرحله از قرنطینه کرونایی شده و برنامه دارد تا بتدریج تا پایان سال همه چیز را به حالت عادی بازگرداند.

ایتالیا به عنوان کشوری که سخت‌ترین وضعیت را در اروپا متحمل شد، مشتاق راه‌اندازی دوباره اقتصاد خود است و این کار را با تاکید بر فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگر احتیاط‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، انجام می‌دهد.

تولید تاکنون فقط در منطقه لاتزیو آغاز شده و صنعت سرگرمی این کشور هم در رم متمرکز است. البته آنهایی که به کار برمی‌گردند می‌دانند که فیلمبرداری مثل معمول نخواهد بود.

برنامه‌های تولید فیلم این کشور قرار است با اقدامات ایمنی کامل از جمله انجام تست از بازیگران پیش از فیلمبرداری٬ گرفتن دمای مداوم بدن کارکنان و استفاده از ماسک برای همه اعضای گروه و بازیگران انجام شود. حفظ پروتکل‌های ایمنی از نظر فاصله نیز باید همواره رعایت شود.

وجود پزشک و مواد ضدعفونی کننده نیز از دیگر ملزوماتی است که هر گروه باید همراه داشته باشد.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : مهر