عدم احراز حد نصاب مجمع عمومی کانون کارگردانان – اخبار سینمای ایران و جهان
عدم احراز حد نصاب مجمع عمومی کانون کارگردانان – اخبار سینمای ایران و جهان

سروش سینما : سینماپرس: بازرس شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران از به حد نصاب نرسیدن دوباره مجمع عمومی این کانون خبر داد. به گزارش سینماپرس، نادر مقدس بازرس شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در گفتگو با یک خبرگزاری درباره برگزار نشدن دومین نوبت مجمع عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران گفت: مجمع عمومی عادی […]

سروش سینما :

سینماپرس: بازرس شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران از به حد نصاب نرسیدن دوباره مجمع عمومی این کانون خبر داد.

به گزارش سینماپرس، نادر مقدس بازرس شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در گفتگو با یک خبرگزاری درباره برگزار نشدن دومین نوبت مجمع عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران گفت: مجمع عمومی عادی فوق‌العاده کانون کارگردانان در نوبت دوم قرار بود دیروز یکشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۷ در خانه سینما با دستور جلسه رای‌گیری برای ثبت در وزارت کار، برگزار شود.

وی بیان کرد: متاسفانه مجمع برای برگزاری به حد نصاب نرسید که می‌توان از دلیل آن به مشغله‌های اعضای کانون اشاره کرد.

بازرس شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود اعضای کانون با ثبت در وزارت کار مخالف هستند و همین امر باعث شده تا مجمع طی ۲ نوبت گذشته به حد نصاب نرسد، توضیح داد: البته که این مساله شایعه‌ای بیش نیست و اعضای کانون کارگردانان می‌توانند موافقت و یا مخالفت خود نسبت به این مساله را از طریق حضور در مجمع عمومی و رای گیری اعلام کنند.

این کارگردان سینما تاکید کرد: بی‌شک در نوبت سوم مجمع عمومی، اعضا حضور خواهند داشت و مجمع برای برگزاری به حد نصاب می‌رسد.

نادر مقدس در پایان درباره زمان برگزاری نوبت سوم مجمع عمومی عادی فوق‌العاده کانون کارگردانان سینمای ایران گفت: ۱۵ روز کاری بعد از برگزار نشدن نوبت دوم، اعلامیه برای برگزاری نوبت سوم منتشر و در نهایت تاریخ برگزاری مجمع مشخص می‌شود.

[ad_2]

Source link