«علی عزیز زاده» سرپرست مجتمع فرهنگی هنری اسوه شد – اخبار سینمای ایران و جهان
«علی عزیز زاده» سرپرست مجتمع فرهنگی هنری اسوه شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سروش سینما : سینماپرس: محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی علی عزیز زاده را به سرپرستی مجتمع فرهنگی هنری اسوه منصوب کرد. به گزارش سینماپرس در قسمتی از این حکم آمده است:” امید است با توکل به حضرت باری تعالی (جل جلاله) و استفاده از تجربیات گرانقدر ادوار پیشین، سعی و اهتمام […]

سروش سینما :

سینماپرس: محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح طی حکمی علی عزیز زاده را به سرپرستی مجتمع فرهنگی هنری اسوه منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس در قسمتی از این حکم آمده است:” امید است با توکل به حضرت باری تعالی (جل جلاله) و استفاده از تجربیات گرانقدر ادوار پیشین، سعی و اهتمام خود را در فعال کردن این مجموعه فرهنگی هنری بکار بسته و شاهد فروغ چشمگیر فعالیت های فرهنگی مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مجموعه باشیم”.
علی عزیز زاده متولد ۱۳۵۴ در شهرستان آذر شهر آذربایجان شرقی و دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان و کارشناس ارشد فناوری اطلاعات می باشد و از سال ۷۷ تا ۹۷ در طرح و برنامه بنیاد فرهنگی روایت فتح مشغول به کار بوده است و از عمده فعالیت های وی میتوان به ترجمه چندین کتاب اشاره نمود.
مجتمع فرهنگی هنری اسوه دارای سه سالن آمفی تئاتر و کنفرانس قرمز(۲۲۰ نفره) سبز(۱۴۰ نفره) و آبی(۹۰ نفره) می باشد که جز زیر مجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح به شمار می رود.

[ad_2]

Source link