فراخوان دومین جایزه سرو منتشر شد
فراخوان دومین جایزه سرو منتشر شد

سروش سینما/ انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس فراخوان دومین دوره جایزه سرو بریا برگزاری در شهریور و مهر ماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

فراخوان دومین دوره جایزه سرو ویژه تجلیل از فعالان تئاترانقلاب و دفاع مقدس منتشرشد و در اختیار جامعه هنرهای نمایشی کشور، اصحاب رسانه و علاقمندان به جریان تئاترمقاومت در سراسر کشور قرارگرفت.

در بخشی از این فراخوان آمده است: انجمن تئاتر  انقلاب و دفاع مقدسِ بنیادِ فرهنگیِ روایتِ فتح در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به منظور تجلیل  از هنرمندان فعال تئاتر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دومین دوره جایزه سرو را مختصِ تئاتر تلویزیونی و آثار مکتوب مربوط  به دهه ی ۹۰ (از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۹) در مهرماه  ۱۴۰۰ همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌کند.

در ادامه فراخوان دومین جایزه بزرگ سرو تصریح شده: تئاتر تلویزیونی ( آثاری که در محدوده زمانی اعلام شده یعنی دهه ۹۰ – از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۹- تولید و در یکی از شبکه‌های سراسری یا استانی پخش شده باشند.

پایان‌نامه‌ها ( پایان نامه‌های مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا که در محدوده زمانی اعلام شده دفاع شده‌اند. مقالات (چاپ و منتشر شده در نشریات معتبر در محدوده زمانی اعلام شده)، کتب پژوهشی (چاپ و منتشر شده در محدوده زمانی اعلام شده) و نمایشنامه (چاپ و منتشر شده در محدوده زمانی اعلام شده) به عنوان محورهای این دوره از رویداد و بخش‌های رقابتی مد نظر دبیرخانه قرار دارد.

بنا به اعلام دبیرخانه این جشنواره مهلت ارسال آثار از طریق پستی ۳۱تیرماه، اعلام کاندیداها ۲۷ شهریور و برگزاری مراسم اهدای جوایز در بزرگداشت هفته دفاع مقدس  (۳۱شهریور تا ۴ مهر ۱۴۰۰) خواهد بود.

  • نویسنده : یوسفی
  • منبع خبر : ایرنا