فیلمبرداری سریال “دودکش۲” آغاز شد/ تعداد گزینه‌های ماه رمضان به ۳ رسید
فیلمبرداری سریال “دودکش۲” آغاز شد/ تعداد گزینه‌های ماه رمضان به ۳ رسید

سروش سینما/ فصل دوم سریال "دودکش" دو هفته‌ای است با بازیگران قدیمی‌اش فیلمبرداری را آغاز کرده است، اما مشخص نیست به ماه رمضان شبکه یک سیما برسد یا خیر.

مجموعه تلویزیونی “دودکش2” به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی دو هفته‌ای است در سکوتِ خبری فیلمبرداری را آغاز کرده‌اند. سریالی که نخستین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال 1392 روی آنتن شبکه یک رفت و با توجه به مضمون کمدی و طنازانه توانست در رده آثار پرمخاطب جای بگیرد.

در “دودکش1” برزو نیک نژاد نویسندگی متن و بازیگردانی پروژه را نیز برعهده داشت. حالا او فصل دوم این مجموعه تلویزیونی را به عنوان نویسنده و کارگردان توأمان پیش می‌برد. او در گفت‌وگویی با خبرنگارخبرگزاری تسنیم به این نکته اشاره کرد که کار را شروع کردیم و امیدوارم خوب پیش بروید. هم درگیر نوشتنم و هم ساخت؛ هنوز درباره رسیدن یا نرسیدن به زمان خاصی نمی‌توان صحبتی کرد.

کارگردان این مجموعه تلویزیونی درباره قرار گرفتن در کنداکتور ماه رمضان شبکه یک، گفت: برای ما کیفیت اهمیت دارد و باید پیش برویم تا بهتر بتوان تصمیم‌گیری کرد. به هر حال این روزها شرایط کرونا هم مزید بر علت شده که کارها یک مقدار زمان‌برتر پیش بروند.

او در خصوص حضور بازیگران قدیمی و اضافه شدن بازیگران جدید هم تأکید کرد که آن گروه قدیمی حضور دارند اما بازیگران جدید هم به تناوب قصه و اتفاقات، اضافه خواهند شد.

گروه سریال “دودکش2” در شمال شرقی تهران همان منطقه بلوار ارتش کار خودشان را پیش می‌برند. البته در عین حال مجموعه تلویزیونی “زیرخاکی2” به کارگردانی جلیل سامان که ماه رمضان 1399 فصل اول آن روی آنتن رفت هم گزینه پخش رمضانی شبکه یک است که زودتر از این سریال هم کار فیلمبرداری را آغاز کرده و همچنین “دعوت نحس” علیرضا افخمی که پیش از آن به عنوان سریال رمضانی شبکه سه سیما هم از آن یاد می‌کردند.

هنوز نمی‌توان درباره کنداکتور ماه رمضانِ تلویزیون به صورت قطعی صحبت کرد؛ همان‌طور که سریال‌های نوروزی هم با تمام گمانه‌زنی‌ها و اعلامِ گروه‌های سازنده، باز توسط مدیران و دست‌اندرکاران با تغییراتی همراه شد. مصداق بارز آن شبکه سه و پخشِ سریال “لوتی” و پخش “نوروز رنگی” است که تا چند روز گذشته برای شبکه پنج سیما قطعی نشده بود. باید منتظر ماند و دید که روندِ تولید و تصمیم‌گیری سازندگان و مدیران به کجا خواهد رسید و کنداکتور رمضانی تلویزیون چه شکل و شمایلی خواهد داشت؟

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : تسنیم