سروش سینما : سینماپرس: ویدیویی از تصاویر پشت‌صحنه فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به تازگی منتشر شده است. به گزارش سینماپرس، مراحل ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه بصری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی همچنان سپری می‌شود به همین دلیل، صاحبان این فیلم نتوانستند نسخه‌ای را در اختیار […]

سروش سینما :

سینماپرس: ویدیویی از تصاویر پشت‌صحنه فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به تازگی منتشر شده است.

به گزارش سینماپرس، مراحل ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه بصری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی همچنان سپری می‌شود به همین دلیل، صاحبان این فیلم نتوانستند نسخه‌ای را در اختیار دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بگذارند.

«ما همه با هم هستیم» به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی در حال آماده‌سازی نهایی برای اکران عمومی در نزدیک‌ترین زمان ممکن است.

به تازگی نیز ویدیویی از تصاویر پشت‌صحنه فیلم منتشر شده است.

کارگردان پشت صحنه این فیلم سینمایی، پیمان داداش‌زاده است که در دومین ویدیو، تصاویری از گریم و بازی کاراکترهای مختلف این فیلم را آماده کرده است.

«ماهمه باهم هستیم» روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

[ad_2]

Source link