سروش سینما : سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینمای کشور با انتشار یک متن در فضای مجازی نوشت: فیلم های دورهمی ملی فجر را مافیا گزینش و داوری می کند! به گزارش سینماپرس در این یادداشت آمده است: بعضی از دوستان ناباور و خوش خیال رسانه و سینما، دلخور و ناباور، گفته و پرسیده […]

سروش سینما :

سینماپرس: جبار آذین منتقد و مدرس سینمای کشور با انتشار یک متن در فضای مجازی نوشت: فیلم های دورهمی ملی فجر را مافیا گزینش و داوری می کند!

به گزارش سینماپرس در این یادداشت آمده است: بعضی از دوستان ناباور و خوش خیال رسانه و سینما، دلخور و ناباور، گفته و پرسیده اند: «این چگونه هیأت های گزینش و داوری است که فلانی و بهمانی مسأله دار! درآن حضوردارند؟»

این دوستان گمان می کردند که اعضای هیأت های نمایشی و فرمایشی پاره موسوم به ملی جشنواره سابق فیلم فجر، از میان کارشناسان و سینماشناسان باسواد و متعهد انتخاب می شوند و انتخاب ها و داوری ها بر اساس تخصص و تعهد خواهد بو؛ آن ها باورنمی کردند که اغلب اعضای هیأت های انتصابی یادشده را همسوها، خودی ها و بله و چشم گویان سازمان اشتباهی سینمایی تشکیل می دهند، از همین رو وقتی با حضور عوامل مافیا و رفقا در میان آنها روبرو شده اند، جاخورده، کاخ رویاهای شان فرو ریخته و پژمرده شده اند. حضور معلوم الحال ها در هیأـ های اشتباهی یک محفل اشتباهی، تعجب ندارد، این دوستان، باید زمانی متعجب شوند که اعضای هیأـ های یادشده از میان خبرگان، کارشناسان، منقدان و سینماگران مستقل و صدیق انتخاب شوند.

[ad_2]

Source link