فیلم «کوید 19+1» ساخته می شود/ اثری طنز با موضوع آگاهی دهی
فیلم «کوید 19+1» ساخته می شود/ اثری طنز با موضوع آگاهی دهی

سروش سینما/ فیلم طنز «کوید 19+1» به تهیه کنندگی علیرضا نظارت و کارگردانی مهدی رمضانی تولید می شود.

علیرضا نظارت در گفت و گو با فارس گفت: در دوران سخت کرونایی که این بیماری به جسم و روان برخی افراد آسیب رسانده برآن شدیم تا با پرداختن به مقوله کرونا در قالب طنز هم باعث نشاط و خنده بر چهره مردم شویم همین این که با زبان طنز در آموزش و پیشگیری از این بیماری قدم برداریم.

وی ادامه داد: این مجموعه با حضور و شمارش معکوس شهردار وحیدیه جناب آقای مهندس سلامت بخش در این شهر کلید خورد و سعید یعقوب لو، عبدالله آقایی، آرزو امینی و مجید شهریاری بازیگران این اثر هستند.

به گزارش فارس، داستان «کوید 19+1» به زندگی مردی با همسر و پنج فرزندش می پردازد که وسواس شدیدی نسبت به کرونا دارد. او در خواب ویروس کرونا را در ظاهر مردی بی خیال می بیند که به او گوشزد می کند او تنها کسی است که روی زمین پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا ظرف ۵ دقیقه راهی بیمارستان می شود.

این موضوع تاثیر زیادی در خانواده و همچین در شغل او دارد تا حدی که وارد هر شغلی می شود اخراج شده و در آخر راهی بیمارستان می شود…

عوامل سازنده این اثر که در موسسه فرهنگی هنری نظارفیلم تهیه می شود، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی رمضانی، تصویربردار: ایمان ابراهیمی، صدا: سید سروش مرتضوی کلانتری، دستیار تصویر: سالار مولاوردی، جانشین تهیه: مهرانه عزآباد، دستیار اول و برنامه ریز: مینا فرهنگ، گریم: مینا بادامی، تدوین: میثم کریمی، طراح صحنه و لباس: مهدی رمضانی، مدیر تولید: کوروش شاداب فر و مدیر تدارکات: میلاد پورصائب.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : فارس