سروش سینما : سینماپرس: مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره فیلم بین‌المللی «مقاومت» با حضور محمد خزاعی، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان مستضعفین کشوری و سرلشگر جعفری فرمانده سپاه در تالار وحدت در حال برگزاری است. به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت عصر امروز ۵ آذرماه با حضور محمد خزاعی دبیر جشنواره، سردار غیب‌پرور […]

سروش سینما :

سینماپرس: مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره فیلم بین‌المللی «مقاومت» با حضور محمد خزاعی، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان مستضعفین کشوری و سرلشگر جعفری فرمانده سپاه در تالار وحدت در حال برگزاری است.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت عصر امروز ۵ آذرماه با حضور محمد خزاعی دبیر جشنواره، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان مستضعفین کشور و سردار جعفری و اصحاب رسانه در تالار وحدت آغاز شد.

در این مراسم هنرمندانی همچون محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، نادر طالب زاده، مجید شاه حسینی، علی دهکردی، حجت‌الله سیفی، داریوش بابائیان، فریدون شهبازی، احمد میرعلایی انسیه شاه‌حسینی، ناصر شفق، محرم زینال‌زاده، جمشید هاشم‌پور، مصطفی رزاق‌کریمی، مسعود ده‌نمکی، کامران ملکی، مریلا زارعی، جواد کاسه‌ساز ، علی روبین‌تن و کلیه فیلمسازان که فیلمشان در جشنواره بود حضور دارند.

ابتدای برنامه سرود جهوری اسلامی از سوی تعدادی نظامی از تشریفات به صورت زنده نواخته شد و پس از آن آیاتی از قرآن کریم قرایت شد.

سپس کلیپی از عکس‌های هشت سال دفاع مقدس و مقاومت پخش شد و بعد از آن نمایشی از بچه های رزمنده در میدان جنگ با اجرای زنده حاج صادق آهنگران اجرا شد.

در ادامه مراسم محمد خزاعی از همه کسانی که از تمام دنیا اثر فرستادند و کسانی که در ایران مهمانشان هستند تشکر کرد و خیر مقدم به سرلشگر عزیزجعفری، سردار غیب پرور و محمدحسین صابری ، حبیبی،تقی پور و دهقان مسئولان سینمای دفاع مقدس و مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری، همراه اول و سازمان سینمایی خیر مقدم گفت.

سپس، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران روی صحنه آمد و بیان کرد: این ایام و هفته بسیج را به شما و همه بسیجی ها در منطقه و جهان تبریک می گویم. به روح پر فتوح امام راحل که هنر مقاومت و شهادت را به ملت ما و مستضعف آزادی خواه جهان آموختند، درود می فرستیم و یاد تمام شهدا را گرامی می داریم.

وی افزود: هرچه داریم از همین مقاومت ملت است. این مقاومت ریشه در تاریخ هزاران ساله ایران و تاریخ چهل ساله اتقلاب که سرشار از هنرآفرینی، مقاومت و ایستادگی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: مقاومت اسلامی، ایستادگی مومنانه در برابر همه پلیدی‌هاست. این راه همان راهی بود که امام حسین (ع) هزار و چهارصد سال پیش رفتند و به همه ازادگان جهان یاد دادند. این راه در حال طی شدن است و خدا را شاکریم ملت ایران در این راه موفق بوده است.

جوهره مقاومت و ایستادگی اراده انسانهاست. این اراده بزرگ ملت ایران و سایر ملت که ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کارشان قرار دادند، دنباله روی اراده الهی است. با وجود همه تهدیدها و مشکلات، همین اراده و مقاومت ملت‌های منطقه و ایران توفیق پیروزی را نصیب ما می‌کند. مقاومتی که جهان استکبار در چگونگی آن مانده است.

http://cinemapress.ir/d/2018/11/26/4/180398.jpg

وی افزود: جهاد در عرصه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است. باید توجه داشت که امروز مقابله با جنگ نرم بسیار مهمتر از جنگ سخت است و بدون تردید یک هنرمند جبهه مقاومت که می‌خواهد در این عرصه تلاش کند، باید روحیه جهادی داشته باشد. روحیه جهادی سه شرط دارد؛ اول کار برای رضای خدا باشد، دوم همراه با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی باشد و سوم مقاومت و ایستادگی در برابر مخالفان داشته باشیم.

خبر در حال تکمیل است…..

[ad_2]

Source link