مسابقه «مرد میدان» تمدید شد/ ارسال اثر از امارات تا منچستر
مسابقه «مرد میدان» تمدید شد/ ارسال اثر از امارات تا منچستر

سروش سینما/ مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی نویسندگی «مرد میدان» در رادیو فرهنگ تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

مهدی دادجو دبیر مسابقه «مرد میدان» که همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط رادیو فرهنگ برگزار می‌شود درباره این مسابقه به خبرنگار مهر بیان کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۱۳ دی ماه بود اما تا ۲۵ دی ماه تمدید شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش شعر، خاطره، داستانک و دل‌نوشته ارسال کنند.

وی درباره استقبال از این مسابقه بیان کرد: استقبال زیادی از این مسابقه صورت گرفت، تعداد زیادی از آثار را داریم که از اصفهان و مازندران رسیده است و بعد از آن از کرمانشاه و آذربایجان شرقی و غربی نیز آثار مختلفی رسیده است که در مقایسه با آثار تهران خیلی بیشتر هستند. همچنین با این اینکه ما «مرد میدان» را یک مسابقه ملی عنوان کردیم خیلی برایمان جالب بود که از امارات و شهر منچستر هم آثاری رسیده است. به دلیل همین درخواست‌های مردمی هم مهلت ارسال آثار تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

دادجو با اشاره به نکاتی نسبت به آثار اظهار کرد: خیلی‌ها نوشته‌های خود را به صورت عکس یا پی دی اف می‌فرستند اما اینها قابل قبول نیستند و متن را فقط باید به صورت تایپ شده به همان آدرسی که از رادیو فرهنگ ارائه شده ارسال کنند.

دبیر مسابقه «مرد میدان» همچنین تاکید کرد: افراد الزاماً باید نام، کد ملی و اطلاعات تماس را بالای اثر ثبت کنند وگرنه قابل قبول نیست.

وی در پایان درباره قالب‌های آثار نیز گفت: بیشترین آثار در قالب شعر و دل‌نوشته رسیده است و خاطره و داستانک کمتر داریم.

رادیو فرهنگ مسابقه ملی نویسندگی «مرد میدان» را به مناسبت سالروز شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، با مشارکت کتاب شهر ایران برگزار می‌کند.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : مهر