معرفی آثار چهارمین روز جشنواره سردار آسمانی
معرفی آثار چهارمین روز جشنواره سردار آسمانی

سروش سینما/ آثار اجرایی چهارمین روز جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، معرفی شدند.

این جشنواره در چهارمین روز میزبان ۷ اثر نمایشی در بخش خیابانی و دو نمایش در بخش صحنه‌ای خواهد شد.

طبق جدول اجراهای جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی، نمایش همه پسران من به کارگردانی علی محمد رادمنش از جیرفت ساعت ۱۵، نمایش روی قبرم بنویسید سرباز به کارگردانی میثم رمضانی از قرچک، نمایش ژنرال به کارگردانی سعید بادینی از زاهدان ساعت ۱۶ و نمایش تن‌های تنها به کارگردانی آدینه رحیم نژاد از اصفهان ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجموعه فرهنگی گلستان امین اجرا می‌شوند.

در محوطه مجموعه شهرزاد هم نمایش ژنرال خورشید به کارگردانی سعید خیرالهی از دهلران ساعت ۱۶، نمایش همه پسران من به کارگردانی علی محمد رادمنش از جیرفت ساعت ۱۶:۳۰ و نمایش روی قبرم بنویسید سرباز به کارگردانی میثم رمضانی از قرچک ساعت ۱۷ اجرا خواهد شد.

در بخش صحنه‌ای هم مجموعه تئاتر شهر تالار فردوسی در دو ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۹ میزبان نمایش نفس سرد به کارگردانی محمد قاسمی خواهد بود و در پلاتوی فرهنگسرای شورای شهر نمایش یک و بیست دقیقه بامداد به کارگردانی پژمان شاهوردی در دو ساعت ۱۵ و ۱۸ اجرا خواهد شد.

دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تا ۱۵ دی ماه در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، صحنه‌ای و خیابانی در استان کرمان برگزار می‌شود.

 

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا