معرفی مدیرکل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی
معرفی مدیرکل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی

سروش سینما/ علی احمدی مدیرکل جدید دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری معرفی شد.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری سینمایی و سمعی بصری به برنامه های خود در ۸ ماهه پس از ورود به سازمان سینمایی اشاره کرد و گفت: در این مدت تلاشم این بود که فضای سازمان را بیش از پیش به سمت بهره برداری از فناوری های جدید سوق دهم که برای این امر برنامه ریزی هایی انجام شد.

محمد رحمتی با بیان اینکه تاثیرات فضای مجازی، حکمرانی ما را در سینما متحول می کند، بیان داشت: تغییر مدیریتی ایجاد شده از این جهت است که فضای سازمان سینمایی را به الزامات حکمرانی جدید در فضای مجازی نزدیک کنیم.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی با معرفی علی احمدی به عنوان مدیر کل جدید این حوزه ادامه داد: ایشان در حوزه فناوری، دانش و تجربیات بسیار خوبی دارند که از نمونه¬های آن پایه گذاری بحث VOD در ایران است که اگر آینده نگری و تلاش‌های ایشان در سال‌های ۸۸ تا ۹۴ نبود، شاید امروز به جای پلتفرم‌های موفق بومی، شاهد تاخت و تاز پلتفرم های خارجی در کشور بودیم.

محمدحسین فرج نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد تا احمدی در جایگاه جدیدشان موفق باشد و بتواند کارهایش را به خوبی جلو ببرد.

علی احمدی نیز در ادامه از حُسن اعتماد رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان این سازمان تشکر کرد و افزود: تعاملی که در این مدت چندماهه با آنها و سایر همکاران معاونت داشتم برایم بسیار لذت بخش بوده و ادامه دار خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه که امروز اهمیت دارد و از من خواسته شده، یافتن نقش جدید و تقویت حضور سازمان سینمایی در عرصه هایی است که پیش از این امکان حضور، چندان محیا نبوده و هم اکنون دستاوردهای فناوری فرصت بی نظیری را پیش روی صنعت سینما قرار داده است. تحولات حوزه فناوری و کسب و کارهای بخش محتوا، در صورت عدم توجه به موقع و انفعال، ممکن است چالش هایی را پیش روی سینما بگذارد، به همین دلیل تلاش می کنیم تا حد امکان در مواجهه با این موارد، برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و زمان طلایی بهره برداری از مزیتهای فناوری را از دست ندهیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان سینمایی