موفقیت جشنواره فیلم کوتاه تهران ماحصل تلاش‌ جوانان فیلمساز است
موفقیت جشنواره فیلم کوتاه تهران ماحصل تلاش‌ جوانان فیلمساز است

سروش سینما/ کارگردان فیلم سینمایی «مسیر معکوس»، گفت: اتفاق خوشایند تایید جشنواره «فیلم‌های کوتاه تهران» به عنوان دروازه راهیابی به اسکار، ماحصل تلاش‌های همه جوانان فیلمساز و عاشقانه سینما و فیلم کوتاه است و من آن را از صمیم قلب و عاشقانه تبریک می‌گویم.

ابوالفضل جلیلی با تبریک راهیابی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به فهرست جشنواره های مورد تایید اسکار به ایرنا، گفت: من همیشه با تبریک گفتن چالش داشته ام زیرا گاهی تبریک های ما از صمیم قلب است و گاهی از آن تعبیر سیاست مدارانه بودن می شود! اما این بار از صمیم قلب تبریک می گویم زیرا این موفقیت نه سیاسی است و نه پشتوانه سیاسی دارد و نه منشا آن یک قدرت از این منظر است که پخش کننده‌ای جهانی یا تهیه کننده‌ای مطرح پشت آن باشد. بلکه راه یابی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تنها به پشنوانه پشتکار و همت بچه های فیلمساز و فعال در انجمن سینمای جوانان ایران و مدیرعامل آن سیدصادق موسوی و همکارانش به دست آمده است.

وی ادامه داد: من همیشه می‌گویم مشکل مملکت ما این است که مدیر عاشق نداریم. مدیران معمولا بیشتر عاشق میزشان هستند تا کارشان اما سیدصادق موسوی مدیری است که در این سال ها عاشقانه کار کرده است و همه عوامل انجمن سینمای جوانان ایران نیز عاشقانه فعالیت و خدمت کرده اند؛ از نیروهای خدماتی این نهاد گرفته تا مدیران ارشد و فیلمسازان.

جلیلی خاطر نشان کرد: این افتخار ماحصل تلاش گروهی از افراد است. بنابراین من هم این موفقیت بزرگ و دستاورد مهم را عاشقانه به تک تک بچه های سینمای جوان و فیلم کوتاه تبریک می گویم.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در دستاوردی مهم از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به جمع ۱۲۷ جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار راه یافته است.

  • نویسنده : شکیبا
  • منبع خبر : ایرنا