محمدمعین صمدی از ساخت انیمیشن «میان شب» با تکنیک وی آر خبر داد.

محمدمعین صمدی کارگردان انیمیشن با اشاره به پروژه های جدید سینمایی خود گفت: ساخت یک انیمیشن کوتاه را با همراهی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برعهده گرفته ام، این انیمشن به مدت ۷ دقیقه با تکنیک واقعیت مجازی (VR) ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه «میان شب» نام این انیمیشن است، توضیح داد: این انیمیشن به صورت ۳۶۰ درجه ساخته می شود و مخاطب می تواند آن را به صورت کامل ۳۶۰ درجه تماشا کند.

این کارگردان انیمیشن با تاکید براینکه پروژه مورد نظر یک اثر کاملا تجربی است، بیان کرد: انیمیشن «میان شب» اقتباس آزادی از داستان های هزار و یک شب است. البته این انیمیشن حال و هوایی از تمام قصه های هزار و یک شب دارد و نمی توان گفت که تنها به یکی از قصه های این کتاب اشاره می کند.

وی با اشاره به اینکه برای تماشای این انیمیشن می توان از عینک‌های VR و یا گوشی های هوشمند استفاده کرد، توضیح داد: سال ۹۸ مراحل فنی و پیش تولید این پروژه انجام و در سال جاری تولید «میان شب» شروع می‌شود.

صمدی در پایان گفت: همچنین طراحی و ساخت یک بازی کامپیوتری را برعهده دارم که در مرحله پیش تولید قرار دارد و به دنبال سرمایه گذار خارجی برای این بازی هستم.

  • نویسنده : حامد هاشمی
  • منبع خبر : مهر