سروش سینما : سینماپرس: وضعیت پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه‌ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نظرسنجی اصحاب رسانه گذاشته شد. به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر مسعود نجفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازخوردهایی که از برپایی جشنواره سی […]

سروش سینما :

سینماپرس: وضعیت پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه‌ها در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نظرسنجی اصحاب رسانه گذاشته شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر مسعود نجفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازخوردهایی که از برپایی جشنواره سی و ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت داشتیم که همچنان هم ادامه دارد تصمیم گرفتیم در قالب پرسشنامه‌ای به جزئیات سینمای رسانه‌ها در دوره گذشته بپردازیم.

مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: فرم نظرسنجی با 23 سوال آماده شده و لینک آن از طریق سامانه جشنواره برای همه حاضران در سینمای رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، عوامل فنی، تهیه کنندگان و کارگردانان آثار حاضر در جشنواره ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این نظرسنجی از روز گذشته آغاز شده است گفت: در همین روز اول با مشارکت اهالی محترم رسانه بیش از 400 نفر پرسشنامه را تکمیل کردند و امیدواریم مجموع این نظرات منجر به اتفاق بهتری برای دوره پیش رو شود.

[ad_2]

Source link