سروش سینما : سینماپرس: جلسه نقد و بررسی مستند «راه طی شده» در قالب برنامه «عصرانه مستند» با حضور علی ملاقلی پور کارگردان و امین نوروزی تهیه کننده این اثر در خانه مهر رضا برگزار می شود. به گزارش سینماپرس،  پنجمین برنامه از سلسله نشست‌های «عصرانه مستند» به فیلم «راه طی شده» به کارگردانی علی […]

سروش سینما :

سینماپرس: جلسه نقد و بررسی مستند «راه طی شده» در قالب برنامه «عصرانه مستند» با حضور علی ملاقلی پور کارگردان و امین نوروزی تهیه کننده این اثر در خانه مهر رضا برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس،  پنجمین برنامه از سلسله نشست‌های «عصرانه مستند» به فیلم «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی پور اختصاص پیدا کرد.

این برنامه به عنوان ویژه برنامه «عصرانه مستند» تعریف شده است تا فرصتی برای تماشای اثری که این روزها در کانون بحث ها و نقدهای سینمایی است، برای مخاطبان «عصرانه مستند» فراهم شود.

«راه طی شده» جزو اولین آثاری است که درباره یک شخصیت روشنفکر مذهبی ساخته شده است و در واقع دریچه ای به سیاست بازرگان از نگاه اندیشه وی است.

در ۲ هفته اخیر و پس از رونمایی این مستند، نقد و نظرهای مختلفی درباره آن در محافل سیاسی و سینمایی شکل گرفته است.

مراسم نقد و بررسی و نمایش فیلم مستند «راه طی شده» ‌شنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۷:۳۰ در خانه مهر رضا برگزار می‌شود.

برنامه «عصرانه مستند» به طور روتین هر ۲ هفته یک بار سه شنبه ها برگزار می شود ولی در صورت شکل گیری جریانی درباره یک اثر مستند، ویژه برنامه خود را به آن اختصاص می دهد.

[ad_2]

Source link